=>ΕΠΕΤΕΙΟΣ Πολυτεχνείου και το ραδιόφωνο έχει την τιμητική του. Όπως ο ιστορικός συλλογικός ραδιοσταθμός A100FM- που είναι ο μόνος που απέμεινει στην εποχή μας- που εκπέμπει στο διαδίκτυο. Τότε ο ιδρυτής του μετέδιδε 'παράνομα' για τα νότια προάστια στους 900mhz περίπου τον Σταθμό του Πολυτεχνείου και οι αρχές Ασφαλείας κινήθηκαν να τον φιμώσουν. Για πολλά χρόνια αποτέλεσε το αστέρι της ελεύθερης ραδιοφωνίας με δεκάδες ερασιτέχνες, λαμβάνοντας άδεια το 1998. Σήμερα δεν του αξίζει την ώρα που ο νόμος Ρουσσόπουλου κατά παράβαση των Ευρωπαικών οδηγιών για εναλλακτικά ραδιόφωνα δεν έχει ασχοληθεί με το θέμα αλλά ασχολήθηκε μόνο με τους ιδιοκτήτες των μεγάλων Μέσων;
=>Με όπλο τους το ποιοτικό χιούμορ και υλικό εξολοκλήρου από την πολιτική ζωή της χώρας αρμονικά δεμένη με την επικαιρότητα, η «Ελληνοφρένεια», ραδιοφωνική και τηλεοπτική, εξακολουθεί να μας αρέσει αποτελώντας την εξαίρεση του κανόνα για τα ελληνικά media. Τα μεσημέρια περνούν ευχάριστα ακούγοντας το Θύμιο Καλαμούκη και τον Αποστόλη Μπαρμπαγιάννη στο «Σκάι 100,3» να σατιρίζουν με ένα ευρηματικό τρόπο την ελληνική πραγματικότητα για μια ολόκληρη ώρα, κάτι το οποίο κάνουν με επιτυχία και τα βράδια από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ, για ένα δεκάλεπτο γεμάτο χιουμοριστικά βίντεο. Η εκπομπή άρχισε ως τρίλεπτο παιχνίδι με ηχητικά το 1999, που ονομάστηκε «Ελληνοφρένεια», και από το 2000 έχει γίνει ωριαία εκπομπή...
=>Στο στόχαστρο αθηναίων επιχειρηματιών βρίσκεται για μια ακόμη φορά ο χώρος των ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης, μια και αρκετοί επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στα μίντια της πρωτεύουσας εκδηλώνουν ενδιαφέρον για τη δημιουργία νέων εντύπων ή νέων ραδιοτηλεοπτικών σταθμών στη Θεσσαλονίκη. Η αρχική κίνηση ήλθε από τον εκδότη της εβδομαδιαίας εφημερίδας "Παρασκήνιο" Νίκο Καραμανλή, ο οποίος σε συνεργασία με τον Αλέξανδρο Παπασταθόπουλο προχώρησε εδώ και λίγο καιρό στην έκδοση της εβδομαδιαίας εφημερίδας.
=>Με βάση το πρότυπο κωδικοποίησης ΜΡΕG 4 σχεδιάζουν να προχωρήσουν οι ιδιωτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας (Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας, ΕΙΤΗΣΕ) τη δική τους αυτόνομη πορεία μετάβασης στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση. Το ΜΡΕG 4 είναι ένα πρότυπο κωδικοποίησης για την ψηφιακή συμπίεση ήχου και εικόνας. Η είδηση αυτή είναι μια «μικρή βόμβα», καθώς τόσο η ΕΡΤ όσο και άλλες χώρες που έχουν κάνει ήδη σοβαρά βήματα στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση χρησιμοποιούν το πρότυπο ΜΡΕG 2.
=>Σε σκληρό πόκερ εξελίσσεται πλέον η δραστηριότητα στο τηλεοπτικό πεδίο, αφού η μία μετά την άλλη οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών εισέρχονται πλέον με θεαματικό τρόπο στο χώρο της παροχής τηλεοπτικών υπηρεσιών. Μέσα στο επόμενο τρίμηνο και συγκεκριμένα ιδιαίτερα στην περίοδο των Χριστουγέννων -όπου αναμένεται να υπάρξουν σημαντικές προσφορές στο χώρο- εκτιμάται ότι θα τεθούν οι βάσεις για σημαντικές ανακατατάξεις...
=>Ο ραδιοφωνικός σταθμός FLASH 96 έχει μπει στο στόχαστρο των εκδοτών του MEGA προκειμένου να αποκτήσουν την πολυπόθητη συχνότητα που θα τους επιτρέψει να βγουν στα ερτζιανά. Μπορεί η υπόθεση radio MEGA να κινείται με ρυθμούς χελώνας, αφού το ΔΣ του καναλιού αλλά και ατομικά οι εκδότες έχουν αλλού το νου τους, δηλαδή στην αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, στο περιθώριο όμως όλων αυτών η ραδιοφωνική συχνότητα του κ. Σωκράτη Κόκκαλη έχει μπει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, σύμφωνα με την enimerosi24.gr
=>Ένα έγγραφο σύμφωνα με blogs με 500 ονόματα ανθρώπων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που κατέχουν τις συσκευής μέτρησης τηλεθέασης της AGB, περιήλθε στην κατοχή του Κώστα Βαξεβάνη και του Alpha. Το έγγραφο περιλαμβάνει τις διευθύνσεις και τους τηλεφωνικούς αριθμούς των νοικοκυριών που περιλαμβάνονται στο δείγμα της μέτρησης. Ο Κ. Βαξεβάνης παρέδωσε το έγγραφο, κάνοντας συμπληρωματική κατάθεση, στα χέρια της 5ης ειδικής ανακρίτριας που εξετάζει την υπόθεση, ενώ ταυτόχρονα ο τηλεοπτικός σταθμός ενημέρωσε την Επιτροπή Έρευνας Ελέγχου Τηλεθέασης πως πλέον δεν υπάρχει η ανωνυμία σχεδόν του μισού δείγματος.