@Το δελτίο ειδήσεων του Mega με το Νίκο Στραβελάκη προηγήθηκε στον ανταγωνισμό των δελτίων του Σαββάτου.Σύμφωνα με την AGB, το δελτίο του Mega είχε μέσο όρο 27,9% στο γενικό σύνολο έναντι 16,4% που είχε το Star, το δελτίο του οποίου ακολούθησε. Στα ίδια επίπεδα πάνω από το 16% βρέθηκε και το δελτίο του Alter, που όμως έχει μεγαλύτερη διάρκεια, αφού αρχίζει από τις 6.45μμ.
@Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πειραικού δημοτικού σταθμού προχθες το βράδυ στις 10 απέκρουσε την προσπάθεια δημιουργίας απεργοσπαστικού μηχανισμού από την Διοίκηση του Δημοτικού ραδιοσταθμού του Πειραιά, Κανάλι 1. Την Παρασκευή 7 Μαΐου 2010 οι εργαζόμενοι του ραδιοσταθμού βρίσκονταν σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση λόγω του ότι είναι απλήρωτοι τους τελευταίους δύο μήνες, ενώ το Δώρο του Πάσχα τους έχει παράνομα περικοπεί...
@Το NRK, ο διοργανωτής της φετινής Eurovision, κάλεσε εκπροσώπους των Μέσων Ενημέρωσης για να πάρουν μια πρώτη γεύση της σχεδόν ολοκληρωμένης σκηνής, των φωτισμών και του χώρου που θα πραγματοποιηθεί ο φετινός διαγωνισμός.Στα video που ακολουθούν μπορούμε να δούμε πως θα χρησιμοποιηθεί η νέα τεχνολογία που υιοθετεί για πρώτη φορά φέτος ο διαγωνισμός, έχοντας ως παράδειγμα τη φετινή συμμετοχή της Ουκρανίας και της Αλβανίας...
@Ουσιαστική αναδιάρθρωση θεματολογίας προγράμματος προκαλούν τα νέα δεδομένα που έχουν ανακύψει για την τηλεόραση.Τα κανάλια αναζητούν εσωτερικές λύσεις, προκειμένου να μειώσουν το κόστος των παραγωγών, αφού, με τη χρησιμοποίηση ανθρώπων που απασχολούνται σε άλλες θέσεις και έναντι ενός επιμισθίου (υψηλού βεβαίως, όχι υψηλότερου ωστόσο από εκείνο άλλων τηλεοπτικών προσώπων), επιτυγχάνουν οικονομίες κλίμακος.
@Με αύξηση πωλήσεων της τάξης του 3,58% και επιστροφή στην κερδοφορία -έστω και οριακή- έκλεισε τη χρήση του 2009 η Αναπτυξιακή ΜΜΕ, διαχειρίστρια εταιρεία της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα».Ειδικότερα, οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 53,72 εκατ. ευρώ έναντι 51,86 εκατ. ευρώ το 2008.
@Σε ποσό υψηλότερο από 630,03 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε η διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ κατά το πρώτο 4μήνο του 2010, με τις εφημερίδες να κρατούν σταθερό το σχετικό ποσό που πήραν φέτος και σε σχέση πάντοτε με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα - σε αντίθεση με τα άλλα τρία μέσα. Παράλληλα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, οι εφημερίδες κατάφεραν να αυξήσουν το μερίδιό τους από την αγορά, πράγμα που πέτυχε και η τηλεόραση.
@Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πειραικού δημοτικού σταθμού προχθες το βράδυ στις 10 απέκρουσε την προσπάθεια δημιουργίας απεργοσπαστικού μηχανισμού από την Διοίκηση του Δημοτικού ραδιοσταθμού του Πειραιά, Κανάλι 1. Την Παρασκευή 7 Μαΐου 2010 οι εργαζόμενοι του ραδιοσταθμού βρίσκονταν σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση λόγω του ότι είναι απλήρωτοι τους τελευταίους δύο μήνες, ενώ το Δώρο του Πάσχα τους έχει παράνομα περικοπεί...
@Το NRK, ο διοργανωτής της φετινής Eurovision, κάλεσε εκπροσώπους των Μέσων Ενημέρωσης για να πάρουν μια πρώτη γεύση της σχεδόν ολοκληρωμένης σκηνής, των φωτισμών και του χώρου που θα πραγματοποιηθεί ο φετινός διαγωνισμός.Στα video που ακολουθούν μπορούμε να δούμε πως θα χρησιμοποιηθεί η νέα τεχνολογία που υιοθετεί για πρώτη φορά φέτος ο διαγωνισμός, έχοντας ως παράδειγμα τη φετινή συμμετοχή της Ουκρανίας και της Αλβανίας...
@Ουσιαστική αναδιάρθρωση θεματολογίας προγράμματος προκαλούν τα νέα δεδομένα που έχουν ανακύψει για την τηλεόραση.Τα κανάλια αναζητούν εσωτερικές λύσεις, προκειμένου να μειώσουν το κόστος των παραγωγών, αφού, με τη χρησιμοποίηση ανθρώπων που απασχολούνται σε άλλες θέσεις και έναντι ενός επιμισθίου (υψηλού βεβαίως, όχι υψηλότερου ωστόσο από εκείνο άλλων τηλεοπτικών προσώπων), επιτυγχάνουν οικονομίες κλίμακος.
@Με αύξηση πωλήσεων της τάξης του 3,58% και επιστροφή στην κερδοφορία -έστω και οριακή- έκλεισε τη χρήση του 2009 η Αναπτυξιακή ΜΜΕ, διαχειρίστρια εταιρεία της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα».Ειδικότερα, οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 53,72 εκατ. ευρώ έναντι 51,86 εκατ. ευρώ το 2008.
@Σε ποσό υψηλότερο από 630,03 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε η διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ κατά το πρώτο 4μήνο του 2010, με τις εφημερίδες να κρατούν σταθερό το σχετικό ποσό που πήραν φέτος και σε σχέση πάντοτε με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα - σε αντίθεση με τα άλλα τρία μέσα. Παράλληλα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, οι εφημερίδες κατάφεραν να αυξήσουν το μερίδιό τους από την αγορά, πράγμα που πέτυχε και η τηλεόραση.
@Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALTER με το Νίκο Χατζηνικολάου έκανε την υπέρβαση και ξεπέρασε με σημαντική διαφορά το αντίστοιχο δελτίο του MEGA, σε δύο -ομολογουμένως- άκρως ενδιαφέρουσες ειδησεογραφικές βραδιές. Συγκεκριμένα την Τετάρτη, τη μέρα της γενικής απεργίας που σημαδεύτηκε από τα επεισόδια και το θάνατο των τριών υπαλλήλων της MARFIN το κεντρικό δελτίο του ALTER σημείωσε μέσο όρο 28.1% Το κανάλι βαδίζει πολύ καλά και σύντομα θα έχουμε πολλες και καλες πληροφορίες και μάλιστα μαθαίνουμε ότι υπάρχουν και εκπομπές με σχεδόν μηδενικό κόστος πράγμα που σημαίνει ότι το κανάλι του Περιστερίου πρωτοπορεί για τα καλά...