Η 'Χρυσή Αυγή' της Δημοσιογραφίας σε καιρούς ακυβερνησίας

αποκάλυψη ότι κορυφαίοι Δημοσιογράφοι πληρώνοντας αδρά από τον κ. Τζοχατζόπουλο εγείρει ποικίλα ζητήματα για την διαπλοκή των Μέσων ενημέρωσης με κορυφαίους πολιτικούς παράγοντες. Αίσθηση όμως προκαλεί το γεγονός ότι τουλάχιστον 4 πρόσωπα πληρώνοντας για μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι δημοσιογράφοι αναμένεται τις επόμενες ημέρες να κληθούν να καταθέσουν και να δικαιολογήσουν τα συγκεκριμένα ποσά, ενώ δεν αποκλείεται μετά τις απολογίες να ασκηθούν κατηγορίες για ξέπλυμα μαύρου χρήματος, αλλά πιθανόν και άλλων. Πάντως, είναι αλήθεια ότι στη μια περίπτωση του δημοσιογράφου, βρήκαμε μετά από μια μικρή έρευνα, πλήθος δημοσιευμάτων, στα οποία υπήρχαν θετικά σχόλια, για να μην πούμε ύμνοι, υπέρ του πρώην υπουργού, φυσικά, όπως αναφέραμε και παραπάνω, με το αζημίωτο.
@Παράλληλα είναι γεγονός ότι οι Δημοσιογράφοι ασχολήθηκαν τελευταία έντονα με το θέμα του Εγέρθητι από μέλη του πολιτικού φορέα της 'Χρυσής Αυγής' που προκάλεσε σωρεία ανακοινώσεων έρχεται να αναδείξει το πρόβλημα στους κόλπους των media, μάλιστα συνάδελφοι μετά το περιστατικό χαριτολογούσαν λέγοντας ότι "υπάρχουν σήμερα δημοσιογράφοι που εγείρονται ή βαράνε προσοχή στους μεγαλοεργολάβους καναλάρχες ή μιντιάρχες για να κάνουν τα θελήματά τους ακόμα και να παραποιούν την αλήθεια". Οπότε τα...'πορνοκάναλα' όπως τα αποκάλεσε ο αρχηγός τους δεν απέχουν από την αλήθεια. ΔΕΝ ΣΗΜΑΊΝΕΙ όμως ότι συμφωνούμε με τις πρακτικές του κ. Μιχαλολιάκου σε καμία περίπτωση. Όμως άλλο η σάπια δημοσιογραφία και άλλο το καψόνι στους συναδέλφους γιατί περί τούτου πρόκειται με την φράση 'Ήρθα, είδα, νίκησα'.
@Θυμόμαστε πολύ καλά επίσης ότι 1ον υπάρχουν λίστες με επίορκους δημοσιογράφους όπως είχε γραφτεί στο Τύπο που ποτέ δεν δόθηκε στην δημοσιότητα με μίζες της Siemens η οποία ωστόσο κυκλοφορούσε σε σωματεία και 2ον ενθυμούμαι καλά τον δημοσιογράφο με τα πολλά εκ. Ευρώ που τα μετέφερε ως βόλτα στην Ελβετία όπου είχε συλληφθεί αλλά η υπόθεση ξεχάστηκε. Όπως οι μαύρες σακούλες επί Κυβέρνησης του..αμελέτητου που μεταφέρονταν σε εφοπλιστή που σήμερα θέλει να αγοράσει μέχρι και την φανέλα....Αυτά τα κάναμε delete από την μνήμη μας; Μήπως πρέπει να θυμίσουμε και όσα σπαταλήθηκαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες; Μήπως τελικά τόσο σαπίλα δεν έχει ξαναζήσει ο τόπος μας;

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.