Απεργία στα ΜΜΕ κήρυξε η ΕΣΗΕΑ

Σε απεργία προχωρούν σήμερα από τις 6 το πρωί οι δημοσιογράφοι των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών, ενώ από τις 6 το πρωί της Πέμπτης 13 Ιουνίου απεργούν οι δημοσιογράφοι των εφημερίδων, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ. Συγκεκριμένα, σήμερα απεργούν οι δημοσιογράφοι που εργάζονται στους δημόσιους, δημοτικούς και ιδιωτικούς ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς, το ΑΠΕ και τη ΓΓΕ-ΓΓΕ.
Για 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης είχε μιλήσει νωρίτερα και ο πρόεδρος της ΠΟΕΣΥ, Γιώργος Σαββίδης, σε δηλώσεις του από τον προαύλιο χώρο του μεγάρου της ΕΡΤ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
"Μετά την πραξικοπηματική, σκοταδιστική και βάρβαρη παρέμβαση της τρικομματικής κυβέρνησης να βάλει λουκέτο στην ΕΡΤ, τα Διοικητικά Συμβούλια της ΠΟΕΣΥ, της ΠΟΣΠΕΡΤ και της ΠΟΕΠΤΥΜ αποφάσισαν διαρκή απεργιακή κινητοποίηση των δημοσιογράφων, των τεχνικών και των διοικητικών υπαλλήλων σε όλα τα δημόσια και ιδιωτικά ραδιοτηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης με 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες.
Η απεργία σε όλα τα ιδιωτικά ραδιοτηλεοπτικά μέσα, καθώς και στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και τη ΓΓΕ-ΓΓΕ, αρχίζει από τις 6:00 το πρωί, σήμερα, Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2013.
Η απεργία σε όλα τα έντυπα μέσα, εφημερίδες και περιοδικά, αρχίζει από τις 6:00 το πρωί, της Πέμπτης, 13 Ιουνίου 2013.
Από την απεργία θα εξαιρεθούν τα μέσα που προβάλλουν το απεργιακό πρόγραμμα των εργαζομένων της ΕΡΤ.
Οι απεργίες των εργαζομένων στα μέσα ενημέρωσης θα λήξουν μόνο όταν η κυβέρνηση πάρει πίσω τις πραξικοπηματικές αποφάσεις της, που φιμώνουν την ενημέρωση.
Τις απεργιακές συγκεντρώσεις και τις εγκαταστάσεις της ΕΡΤ περιφρουρούν οι εργαζόμενοι της ενημέρωσης και οι απεργιακές επιτροπές.
Σήμερα, Τετάρτη, στις δώδεκα το μεσημέρι, καλούμε όλους τους εργαζόμενους και το λαό στην κορύφωση της απεργιακής συγκέντρωσης, στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής."

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.