Μηνύσεις στη Βουλή και εκκένωση για την ΕΡΤ

@Κατατέθηκε κατά του Γ. Στουρνάρα και του Σ. Κεδίκογλου Στη Βουλή διαβιβάστηκε από την εισαγγελία του Αρείου Πάγου η μήνυση που είχαν καταθέσει προχθές τα τρία δημοσιογραφικά σωματεία (ΕΣΗΕΑ, ΕΣΠΗΤ και ΕΤΕΡ) κατά του υπουργού Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα, και του υφυπουργού στον πρωθυπουργό, Σίμο Κεδίκογλου, για παραβίαση της προσωρινής διαταγής του προέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας, Κωνσταντίνου Μενουδάκου, με την οποία διατάχθηκε η επαναλειτουργία της ΕΡΤ. Η μηνυτήρια αναφορά αρχικά είχε κατατεθεί στην εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, η οποία τη διαβίβασε στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου. Η τελευταία με τη σειρά της, σύμφωνα με τον νόμο περί ευθύνης, τη διαβίβασε χωρίς σχόλια και παρατηρήσεις στη Βουλή για τα περαιτέρω...
κυβέρνηση, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Οικονομικών, καλεί τους εργαζομένους να εκκενώσουν τις εγκαταστάσεις της πρώην ΕΡΤ, ώστε να υλοποιηθεί απρόσκοπτα και άμεσα η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. Την ίδια ώρα, στον προσδιορισμό των 2.000 αναγκαίων θέσεων για την λειτουργία του μεταβατικού φορέα, της πρώην ΕΡΤ, προχωρά η κυβέρνηση, σε συνέχεια της συμφωνίας των πολιτικών αρχηγών για την προσωρινή λειτουργία του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα. Παράλληλα, ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας, έχει ήδη δώσει εντολή στην Τράπεζα της Ελλάδος να καταβληθούν 2 μηνιαίοι μισθοί στους εργαζόμενους αορίστου χρόνου της πρώην ΕΡΤ, ως πρώτη δόση έναντι της συνολικής αποζημίωσης. Στους συμβασιούχους ορισμένου χρόνου θα καταβληθεί ένας μισθός μέχρι να υπάρξει πρόσβαση στις εγκαταστάσεις της Αγίας Παρασκευής και υπολογισμός τυχόν υπολοίπων, ενώ οι εργαζόμενοι κατηγοριών ΠΕΘ, Ειδικών Συμβούλων και Μετακλητών Υπαλλήλων δεν θα λάβουν αποζημίωση. Τα ποσά θα πιστωθούν στους λογαριασμούς μισθοδοσίας των εργαζομένων της πρώην ΕΡΤ στην ALPHA ΕΜΠΟΡΙΚΗ Τράπεζα.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.