ΟΜ-ΕΡΤ-Α ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΕΜΑ- ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ

Καταιγισμό ερωτήσεων δέχτηκαν οι δικηγόροι του Δημοσίου κατά την διάσκεψη του ΣτΕ η οποία είναι ακόμη σε εξέλιξη, μετά και από την επιμονή τους στο απολύτως σύννομο της απόφασης με την οποία έκλεισε η ΕΡΤ ΑΕ, διατυπώνοντας το σκεπτικό πως η απόφαση δεν αποτελεί παρά συμμόρφωση στην προσωρινή διαταγή και οργανώνει το ενδιάμεσο σχήμα μέχρι την σύσταση του νέου φορέα.
Ως «συμμόρφωση» επίσης χαρακτήρισαν οι δικηγόροι του Δημοσίου και τις γνωστές χρωματιστές μπάρες που αντικατέστησαν το αποκρουστικό μαύρο που υπήρχε στις οθόνες.
Ωστόσο, παραδεχόμενοι ότι κατά την μεταβατική φάση διαπιστώνονται δυσκολίες και δυσλειτουργίες, άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο να γίνουν «έκτακτες προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ» !
Αξίζει να σημειωθεί πως οι Σύμβουλοι Επικρατείας εστίασαν ιδιαίτερα το ενδιαφέρον τους στο θέμα των απολύσεων των εργαζομένων στην ΕΡΤ, ακούγοντας με προσοχή τις αιτιάσεις των δικηγόρων της ΠΟΣΠΕΡΤ σύμφωνα με τις οποίες αυτές είναι απολύτως άκυρες, άλλωστε ούτως ή άλλως στο σύνολό τους, «εξακολουθούν να εργάζονται».
Αίσθηση όμως προκάλεσε η καταγγελία της ΠΟΣΠΕΡΤ για διαπλοκή κάτι το οποίο προκύπτει σαφέστατα από την αναφορά τους σε περίεργο «συγχρονισμό» κυβερνητικών αποφάσεων και διαγωνισμού για τις ψηφιακές συχνότητες. 
Κατά την αναφορά αυτή, υπήρχε απόλυτη σκοπιμότητα καθώς η απόφαση για το κλείσιμο ελήφθη πριν την 17η Ιουνίου, ημερομηνία κατά την οποία έληξε ο διαγωνισμός για τις ψηφιακές συχνότητες, διαγωνισμός στον οποίον όμως δεν μπορούσε πλέον να λάβει μέρος η ΕΡΤ ΑΕ, αφού μετά την απόφαση δεν υφίστατο ως νομικό πρόσωπο. 
Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η ΕΡΤ πλέον, με όποιο σχήμα και νομική μορφή και αν υπάρξει, δεν μπορεί να διαθέτει δικούς της ψηφιακούς αναμεταδότες σε ακριτικές περιοχές της χώρας και θα υποχρεωθεί να πληρώνει πλέον γι' αυτές, για ό,τι δηλαδή μέχρι πριν από μερικές μέρες αποτελούσε αδιαμφισβήτητη περιουσία της. 
Εκτός όμως όλων των άλλων, κατά τους δικηγόρους της ΠΟΣΠΕΡΤ, τίθεται και το θέμα του «ανταγωνισμού», ο οποίος, μετά από όλες αυτές τις μεθοδεύσεις μένει γράμμα κενό, με την Digea να μένει ο απόλυτος κυρίαρχος του παιχνιδιού των ψηφιακών συχνοτήτων, απολαμβάνοντας την υπέροχη μοναξιά του μονοπωλίου. 
Στην αίθουσα ακόμη αναφέρθηκε έντονα το θέμα του εντύπου το οποίο σφετερίστηκε τον τίτλο του ιστορικού περιοδικού Ραδιοτηλεόραση, με τους δικηγόρους να μιλούν για απαράδεκτη ενέργεια και σκύλευση της περιουσίας της ΕΡΤ.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.