Παίζουν οι περιφερειακές ΕΡΑ αλλά η ΕΡΤ ακόμα δείχνει μαύρο...

@Οι περιφερειακές ΕΡΑ παίζουν κανονικό δικό τους πρόγραμμα από τη στιγμή που τέθηκε εκτός λειτουργίας η ΕΡΤ. Έτσι εκτός από Αθήνα και Θεσσαλονίκη, κανονικά παίζει από 4 συχνότητες η ΕΡΑ Ζακύνθου αφού χρησιμοποιεί κανονικά τους πομπούς της ΕΡΑ στον Αίνο όπου έχει και δεύτερη συχνότητα που ταπώνει πατρινούς σταθμούς!! Επίσης συνέχισε η ΕΡΑ Πάτρας παρά τα προβλήματα, η ΕΡΑ Πύργου από τη μοναδική της συχνότητα, η ΕΡΑ Τρίπολης με προβλήματα, ενώ η ΕΡΑ Κέρκυρας προσπαθεί να διατηρηθεί συνέχεια στον αέρα. Το ίδιο συμβαίνει στο Αιγαίο και στην Κρήτη, ενώ μουγγή είναι η Καλαμάτα που θυμίζουν είναι και πατρίδα του κ. Αντώνη. Από εκεί και πέρα οι τοπικές κοινωνίες πρέπει να έχουν περιφερειακά ραδιόφωνα αλλά όμως όχι σε πολλαπλές συχνότητες αφού μόνο στην Πάτρα η τοπική ΕΡΑ είχε 4 συχνότητες μαζί με αυτή στα Καλάβρυτα. Οπότε μια ερώτηση. Την ΔΕΗ με τόσα κιλοβάτ ποιος την πλήρωνε τόσα χρόνια;
@Και απόψε το Ραδιομέγαρο είναι γεμάτο από κόσμο. Η ΕΡΤ παραμένει σε λειτουργία, και το πρόγραμμα της μεαδίδεται αναλογικά σε ορισμένα μόνο σημεία της χώρας και ιντερνετικά σε όλα τον κόσμο. Το ερώτημα είναι πως θα αντιδράσει η κυβέρνηση αν δηλαδή θα επιλέξει τη σύγκρουσση στο Ραδιομέγαρο ή αν θα εκπέμψει σήμα από τα κτίρια της ΕΡΤ που ελέγχει στη Μουρούζη ή την Κατεχάκη, σε συνεργασία με ελληνικέ και γερμανικές εταιρείες. @Συνεχίζουν τον αγώνα τους οι εργαζόμενοι της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης που απολύθηκαν βάσει της κοινής υπουργικής απόφασης. Σήμερα, με αφορμή την Ημέρα Διεθνούς Κινητοποίησης για την ΕΡΤ, δημοσιογράφοι και τεχνικοί απευθύνουν κάλεσμα σε όλους του Έλληνες, εντός και εκτός Ελλάδας, να ενώσουν τη φωνή και τις προσπάθειές τους για να ανοίξει εκ νέου η ΕΡΤ.
@Οι παραγωγοί των ραδιοφώνων της ΕΡΤ3 διακόπτουν από αύριο Τετάρτη τις εκπομπές από την συχνότητα του 904 Αριστερά στα FM, στην οποία φιλοξενούνταν ήδη από την προηγούμενη Τετάρτη οπότε και έπεσαν οι πομποί του Χορτιάτη. Όπως ανακοίνωσε ο Γιώργος Τούλας στην ομάδα του σταθμού στο Facebook. «Αγαπητοί φίλοι, από αύριο Τετάρτη 19 Ιουνίου, σταματούν οι μεταδόσεις των εκπομπών των παραγωγών του 958 και του 102 Fm από τη συχνότητα του 904 Αριστερά στα Fm. Ευχαριστούμε τους συναδέλφους του 904 για τη φιλοξενία τους όλες αυτές τις ημέρες.» Όπως διευκρίνησε μετά από ερώτηση ακροατών, προς το παρόν δεν φαίνεται να συνεχίσουν από άλλη συχνότητα. Αυτό συμβαίνει «Διότι οι άνθρωποι [του 904] χρειάζονται το ραδιόφωνο τους και δίκιο έχουν. Δεν μπορεί να σε καλεί κάποιος στο σπίτι του και συ να κατσικώνεσαι για πάντα...»
@Τελικά συμφώνησαν οι δυο πλευρές και από την ερχόμενη τηλεοπτική σεζόν, η «Ελληνοφρένεια» θα στεγαστεί τηλεοπτικά στον Alpha. Η σατυρική εκπομπή βρισκόταν σε προχωρημένες συζητήσεις με τη διοίκηση του καναλιού, οι οποίες είχαν θετική έκβαση.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.