Ο 902 πωλείται, οι εργαζόμενοι απολύονται

Χωρίς ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό σταθμό θα είναι πλέον το ΚΚΕ, καθώς μεταβιβάστηκε σε επιχειρηματία η Ραδιοτηλεοπτική ΑΕ, η κομματική, δηλαδή, εταιρεία που έχει στην κατοχή της τους εν λόγω σταθμούς και την άδεια χρήσης των συχνοτήτων από τους οποίες εκπέμπουν. Η πώληση του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης του κόμματος, που κυοφορούνταν εδώ και μήνες, ολοκληρώθηκε, οι σχετικές υπογραφές μπήκαν, ενώ η συμφωνία περιλαμβάνει ρήτρες απαγορευτικές για το ενδεχόμενο υπαναχώρησης της μίας ή της άλλης πλευράς. Οι σχετικές ανακοινώσεις έγιναν ήδη στους εργαζόμενους των σταθμών από τη διεύθυνσή του ραδιοτηλεοπτικού 902, παρουσία του μέλους του Π.Γ. της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρη Αρβανιτάκη ο οποίος έχει και την κομματική- πολιτική ευθύνη για τα κομματικά ΜΜΕ. Ο νέος ιδιοκτήτης έθεσε όρο να του παραδοθεί η Ραδιοτηλεοπτική ΑΕ «καθαρή», δηλαδή χωρίς εργαζομένους. Αυτό σημαίνει πως όλοι οι εργαζόμενοι του 902 (τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού), που ανέρχονται περί τους 48, θα απολυθούν.
Κι επειδή αυτό είναι παράνομο, αφού η εταιρεία θα μεταβιβαστεί εν λειτουργία, η ηγεσία του ΚΚΕ επέλεξε να εφαρμόσει το παρακάτω σχέδιο: οι εργαζόμενοι θα χωριστούν σε δύο ομάδες και θα περάσουν σε δύο κομματικές επιχειρήσεις από τις οποίες και θα απολυθούν χωρίς, όπως τους είπαν, να χάσουν εργασιακά τους δικαιώματα. Τέλος, υπάρχει και μια μικρή ομάδα (περί τους 4 εργαζομένους) που απασχολούνται στην ιστοσελίδα του κόμματος 902.gr οι οποίοι θα υποβάλουν παραιτήσεις και θα επαναπροσληφθούν με αμοιβή τον μέσο εργατικό μισθό που προβλέπει το νέο καταστατικό του ΚΚΕ, δηλαδή με 600-800 ευρώ. Η μέθοδος των παραιτήσεων και της επαναπρόσληψης με τον προαναφερόμενο μισθό θα εφαρμοστεί και για τους εργαζόμενους που θα απομείνουν στον «Ριζοσπάστη» όταν ολοκληρωθούν οι απολύσεις. Εν τω μεταξύ ήδη η διεύθυνση του 902 άρχισε συζητήσεις με τους εργαζομένους που θα απολυθούν από τους οποίους ζητείται να αποδεχτούν κούρεμα των οφειλομένων τουλάχιστον κατά 40%. Η διαδικασία των απολύσεων και η τυπική μεταβίβαση της Ραδιοτηλεοπτικής ΑΕ στον νέο ιδιοκτήτη θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του Αυγούστου. Σ' αυτό το διάστημα ο ραδιοφωνικός 902 θα παίζει μόνο μουσική κι ενδεχομένως να υπάρχει και κάποιο σύντομο δελτίο ειδήσεων.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.