Loading…
Breaking News
recent

Το… ραβασάκι για τα δελτία ειδήσεων

Πρώτη του μήνα σήμερα και στους τηλεοπτικούς σταθμούς κάνουν τον απολογισμό του Ιουλίου. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα νούμερα τηλεθέασης της Nielsen για τις «ναυαρχίδες» των ενημερωτικών τομέων, δηλαδή τα κεντρικά δελτία ειδήσεων.

Στην κορυφή της κατάταξης παραμένει το δελτίο του MEGA, αλλά είναι το μόνο που σημειώνει πτώση σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, καθώς όλα τα υπόλοιπα δελτία συγκέντρωσαν περισσότερους τηλεθεατές αυξάνοντας τους μέσους όρους τους!
Συγκεκριμένα όπως βλέπουμε και στον παρακάτω πίνακα το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA από Δευτέρα έως και Παρασκευή το μήνα Ιούλιο σημείωσε 25% μέσο όρο, δηλαδή 1,6 μονάδες πιο κάτω από τον Ιούνιο που είχε σημειώσει 26,6% μέσο όρο. Αντίθετα τη μεγαλύτερη άνοδο σημείωσε το δελτίο του ΣΚΑΪ, αυξάνοντας την τηλεθέασή του κατά 5,1 μονάδες, ενώ ακολουθεί αυτό του ALPHA με 4,2 μονάδες άνοδο.
Αναλυτικά οι μέσοι όροι των κεντρικών δελτίων ειδήσεων που μεταδίδονται από Δευτέρα έως και Παρασκευή για τους μήνες Ιούλιο και Ιούνιο είναι οι εξής:
ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝΜ.Ο. ΙουλίουΜ.Ο. ΙουνίουΔιαφορά
MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ2526,6-1,6
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΑΝΤ-121,619,7+1,9
ALPHA ΕΙΔΗΣΕΙΣ19,415,2+4,2
ΣΚΑΙ17,612,5+5,1
STAR ΕΙΔΗΣΕΙΣ12,111,1+1

Τέλος να σημειώσω ότι από τον πίνακα απουσιάζει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ, καθώς με τα όσα έχουν συμβεί στην ΕΡΤ στις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen αποτυπώνονται τα δελτία έως τις 11 Ιουνίου.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.