Loading…
Breaking News
recent

Χωρίς τέλη συχνότητας και χωρίς Θεσσαλονίκη δεν γίνεται...

@Στο 2010 σταμάτησε η απαίτηση του δημοσίου από τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς. Σε μια χώρα που αναζητεί έσοδα από παντού, και κυρίως από τους πολίτες, δεν φαντάζει λογική κίνηση, η μή ενεργοποίηση των σχετικών διαδικασιών για τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Η απαίτηση για την οικονομική χρήση του 2011 και το 2012 έπρεπε να είχε γίνει από τη Γενική Γραμματεία και τον αρμόδιο υπουργό ΜΜΕ. Ο τελευταίος υπουργός Επικρατείας που υπέγραψε (2012) τις σχετικές αποφάσεις, είναι ο σημερινός υφυπουργός δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, Παντελής Καψής, και αφορούσε απαιτήσεις για τις χρήσεις του 2009 και του 2010. Το τίμημα τότε ήταν εξαιρετικά μικρό, στο 0,1% επί του τζίρου των τηλεοπτικών επιχειρήσεων εθνικής εμβέλειας, μετά από υπουργική απόφαση. Η «χαμηλή χρέωση» δικαιολογούνταν μόνο για το 2009, όταν και έγιναν δύο φορές εκλογές και οι τηλεοπτικοί σταθμοί διέθεσαν δωρεάν χρόνο, δύο φορές στα κόμματα, όποτε και το τίμημα μειώθηκε από το προβλεπόμενο 2% επί του κύκλου εργασιών, σε 0,1%. Υπήρξε μόνο μια εξαίρεση. Ο ένας από τους δύο φορείς συνδρομητικής τηλεόρασης, η Multichoice Hellas για ο 2011 κλήθηκε, με βάση η σύμβαση παραχώρησης, να πληρώσει το 3% επί του κύκλου εργασιών της, δηλαδή 4.995.976,26 ευρώ..
@ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΣΗΕΜ-Θ Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Μακεδονίας–Θράκης αποδοκιμάζει την διχαστική τακτική του προέδρου της ΕΤΕΡΜ-Θ, Κωνσταντίνου Χατζηγεωργίου, ο οποίος επιτέθηκε φραστικά στον αναπληρωτή γενικό γραμματέα της ΕΣΗΕΜ-Θ Αντώνη Ρεπανά, σε δημόσιο χώρο, παρουσία Ελλήνων και ξένων συναδέλφων, με βαριές εκφράσεις κατά δημοσιογράφων. Η φραστική βία και η προσβολή στη συγκεκριμένη περίπτωση υπερβαίνει το πρόσωπο στο οποίο ο συνδικαλιστής τεχνικός την απηύθυνε. Αφορά την ίδια την ΕΣΗΕΜ-Θ αλλά και το σύνολο του δημοσιογραφικού κόσμου, για τον οποίο ο κ. Χατζηγεωργίου ασπάζεται και αναπαράγει δημοσίως χυδαία στερεότυπα. Το συγκεκριμένο επεισόδιο δείχνει πώς αντιλαμβάνονται κάποιοι συνδικαλιστές την έννοια της ενότητας, την οποία κατά τ’ άλλα επικαλούνται σε κάθε ευκαιρία. Το σύνολο των εργαζομένων στα Μέσα Ενημέρωσης είναι βέβαιο ότι αποδοκιμάζει αυτές τις διασπαστικές τακτικές.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.