Η Ελλάδα έχει 2 δημόσια δίκτυα και πολλούς εφοπλιστές να κάνουν παιχνίδι με την εξουσία..

@Επιμένει η ΕΡΤ, εκπέμπει η “Δ.Τ.” Ενόψει της εκδίκασης της αίτησης ακύρωσης της ΠΟΣΠΕΡΤ, στην Ολομέλεια του ΣτΕ στις 27 Σεπτεμβρίου, η μεγάλη συναυλία της Τετάρτης στο Ραδιομέγαρο, έδειξε πως, η ΕΡΤ παρά την κυβερνητική απόφαση για του λουκέτο εξακολουθεί να υπάρχει, έχοντας απήχηση στο κοινό. Από την άλλη η “ΔΤ” με προσωπικό που μέχρι χθες ήταν ακόμη και στην απεργιακή ΕΡΤ, δυσκολεύεται να πείσει το δείγμα της Nielsen με τα ποσοστά της να βρίσκονται στο 3% παρά την εκπομπή της στο σύνολο των συχνοτήτων της κρατικής ραδιοτηλεόρασης, έχοντας τα παλιά προγράμματα της ΝΕΤ και της ΕΤ1.
@Ο “Hannibal” στη nova...Ένας από τους πιο συναρπαστικούς και ταυτόχρονα τρομακτικούς χαρακτήρες της λογοτεχνίας, ο Δρ. Χάνιμπαλ Λέκτερ, «ζωντανεύει» στην οθόνη των Novacinema 1 και Novacinema HD, από τις 29 Σεπτεμβρίου και κάθε Κυριακή (21:00). Η σειρά επικεντρώνεται στην ιδιόμορφη σχέση του Γουίλ Γκράχαμ, ενός χαρισματικού αλλά και ιδιαίτερου πράκτορα του FBI, με τον διάσημο κανίβαλο-δολοφόνο Χάνιμπαλ Λέκτερ. @Τηλέτυπος: Δεύτερος γύρος για την εξεύρεση χρημάτων στο Mega. Η Τηλέτυπος, μετά την κάλυψη του μετοχικού κεφαλαίου, κατά 80,22%, στην οποία συμμετείχαν ο ΔΟΛ, ο Πήγασος και ο όμιλος Βαρδινογιάννη, προχωράει σε συμπληρωματική διαδικασία για τις υπόλοιπες αδιάθετες μετοχές. Σήμερα λήγει η προθεσμία για την εκδήλωση του ενδιαφέροντος και από τη συμμετοχή των μετόχων θα φανεί η οικονομική πορεία του Mega το επόμενο διάστημα.
 @Με τη “συνταγή” της “Δ.Τ” βγήκε στον αέρα ως ενημερωτικό κανάλι το E –Channel, με μια εκπομπή κι ένα δελτίο ειδήσεων. Ο σταθμός εθνικής εμβέλειας μετέδωσε χθες, μια εκπομπή κουτσομπολιού και ένα δελτίο ειδήσεων με το Γιώργο Καραμέρο, παρουσία του προέδρου του ΔΣ της «Ραδιοτηλεοπτικής Σεραφείμ Φυντανίδη. Είναι ο σταθμός που ανήκει στην «A Orizon Media Ltd” μετά την απόκτηση της “Ραδιοτηλεοπτικής”, από το ΚΚΕ έναντι τιμήματος 3,7 εκατ. ευρώ.
@Επανέρχεται και πάλι ως δήθεν «απαίτηση της τρόϊκας» η κατάργηση του αγγελιοσήμου ως πόρος των ασφαλιστικών ταμείων στα ΜΜΕ. Δυο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, ο Γιάννης Δημαράς και ο Γαβριήλ Αβραμίδης με ερώτηση τους στους υπουργούς Οικονομικών, Εργασίας και Επικρατείας ζητάνε απαντήσεις για όλα δήλωσε ο Σίμος Κεδίκογλου σε συνδικαλιστές της ΠΟΕΣΥ. Όπως σημειώνουν στην ερώτηση τους «η επαναφορά του θέματος ως άμεση υποχρέωση της νέας κυβέρνησης είναι φανερό πως θα ανοίξει πάλι το ζήτημα του αγγελιοσήμου για τον κλάδο των ΜΜΕ, την στιγμή που οι εκδότες και οι διαφημιστικές εταιρείες, τώρα, συναινούν στην κατάργησή του».
@πηγή: ΑΠΕ-Δεκτή έγινε από το Πρωτοδικείο η αίτηση την εργαζομένων του τηλεοπτικού σταθμού ALTER προκειμένου να κηρυχθεί σε κατάσταση πτώχευσης η ιδιοκτήτρια του καναλιού, ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία “Ελεύθερη Τηλεόραση ΑΕ” με διακριτικό τίτλο “Alter Channel”. Το Πολυμελές Πρωτοδικείο με την υπ΄αριθμόν 1026/12.9.2013 απόφασή του έκανε δεκτή την αίτηση.Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρία φέρεται να έχει πρόθεση να υποβάλει έφεση κατά της απόφασης ώστε η υπόθεση να κριθεί σε δεύτερο βαθμό.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.