Δουλειές με μπομπολάτες συμβάσεις...στην ΔΤ

Όλο και περισσότερα είναι τα ερωτηματικά που δημιουργούνται με την υπόθεση του ενδιάμεσου τηλεοπτικού φορέα. Οι πληροφορίες μας λένε το βράδυ της Παρασκευής ξηλώθηκαν τέσσερα συστήματα Avid από το Master Chef και κατευθύνονται προς την «Δημόσια Τηλεόραση». Μαζί με αυτά η ΔΤ φαίνεται ότι παραλαμβάνει αυτές τις ημέρες επιπλέον 30 τηλεοράσεις, ενώ μεγάλη συζήτηση γίνεται και για τον εξοπλισμό που απαιτείται για την μετάδοση ραδιοφωνικού σήματος. Η μεταφορά των συστημάτων Avid γίνονται από στούντιο του Μπόμπολα. Θυμίζουμε ότι η ΔΤ ξεκίνησε να εκπέμπει από το ουσιαστικά χρεοκοπημένο στούντιο TVE, συμφερόντων Μπόμπολα και ΔΟΛ.
Το TVE ήταν αυτό που είχε αναλάβει και την περιβόητη εκπομπή της κυρίας Σαλαγκούδη που κατήγγειλε το ίδιο το συμβούλιο της ΕΡΤ. Μετά την κατακραυγή ο εξοπλισμός ξηλώθηκε και μεταφέρθηκε στη Γενική Γραμματεία Τύπου αλλά οι διευκολύνσεις συνεχίζονται. Δεν γνωρίζουμε αν τα συστήματα αυτά είναι βέβαια ιδιοκτησίας του Μπόμπολα ή βρίσκονταν σε καθεστώς ενοικίασης από τον αντιπρόσωπο της Avid στην Ελλάδα. Σε άλλα νέα, μαθαίνουμε ότι η ΔΤ αντιμετωπίζει προβλήματα και με άλλους προμηθευτές της. Οι πληροφορίες μας λένε ότι από σήμερα το κρατικοδίαιτο κανάλι «τα έσπασε» με τον πάροχο λίνκ και για να καλύψει την επικαιρότητα αναγκάστηκε να φέρει δύο βαν από Πάτρα και Κοζάνη. Το πρόβλημα της ΔΤ και του Γκίκα Μάναλη είναι ότι όσο η εταιρία βρίσκεται υπό εκκαθάριση δεν δύναται να επενδύει, άρα δεν είναι σε θέση να αγοράσει τίποτα. Για να λειτουργήσει το δαπανηρό εγχείρημα της τηλεόρασης λοιπόν η ΔΤ πρέπει να ενοικιάζει πανάκριβα συστήματα. Μόνο για τον ραδιοφωνικό εξοπλισμό που θέλει ο τεχνικός υπεύθυνος της ΔΤ, κύριος Κοντιζάς ακούγεται ότι το κόστος ανέρχεται σε σχεδόν 100.000€/μήνα. Θυμίζουμε ότι η ΕΡΤ «της ακολασίας» δεν κόστιζε στο κράτος ούτε ένα ευρώ. Τα εκατομμύρια που χάνονται για τη ΔΤ (γιατί όταν απλά νοικιάζεις εξοπλισμό δεν έχεις και απόσβεση) τα πληρώνει ο Έλληνας πολίτης.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.