ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΣΤΟΝ ΔΟΛ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ...

@ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ σωματείων
 Τα Διοικητικά Συμβούλια της Ε.Σ.Η.Ε.Α., Ε.Σ.Π.Η.Τ., Ε.Π.Η.Ε.Α. και Ε.Τ.Η.Π.Τ.Α., αντιμέτωπα με τις καταιγιστικές εξελίξεις στον ΔΟΛ, όπου περίπου 30 συνάδελφοί μας ως αυτή τη στιγμή «καρατομήθηκαν» εντελώς ξαφνικά και αναίτια, αποφάσισαν την κήρυξη 24 ωρης απεργίας από τις 09.00 π.μ. της Δευτέρας 2 Σεπτεμβρίου 2013 έως τις 09.00 π.μ. της Τρίτης 3 Σεπτεμβρίου 2013, όλων των δημοσιογράφων, διοικητικών υπαλλήλων και τεχνικών τύπου , που εργάζονται στις εφημερίδες «ΤΑ ΝΕΑ», «ΤΟ ΒΗΜΑ της Κυριακής» και στις ιστοσελίδες «nea.gr», «vima.gr» και «in.gr». Η εργοδοσία με καταφανή σκληρότητα προχώρησε σε μαζικές απολύσεις δημοσιογράφων και διοικητικών υπαλλήλων, που για χρόνια έδωσαν την ψυχή τους στην εργασία τους και σημειωτέον μέχρι σήμερα έχουν υποστεί επαναλαμβανόμενες μειώσεις των αποδοχών τους, στο βωμό της διασφάλισης των θέσεων εργασίας τους. Παρά, όμως, τις δεσμεύσεις της περί του αντιθέτου, η εργοδοσία έδειξε το ανάλγητο πρόσωπό της δείχνοντας την πόρτα της εξόδου σε δεκάδες δημοσιογράφους και διοικητικούς υπαλλήλους. Η επίθεση αυτή έρχεται ως συνέχεια μιας σταθερά απαράδεκτης πολιτικής της Διεύθυνσης του Οργανισμού τα τελευταία τρία χρόνια. Αναφέρουμε για παράδειγμα την απόλυση δεκάδων διοικητικών υπαλλήλων το Σεπτέμβριο του 2010 και το επαπειλούμενο lock out που ακολούθησε, προκειμένου να εξαναγκαστούν οι δημοσιογράφοι να καταδικάσουν την απεργία της ΕΣΗΕΑ. Το απροειδοποίητο κλείσιμο της καθημερινής έκδοσης του «Βήματος», που ακολουθήθηκε από δεκάδες απολύσεις δημοσιογράφων, οι οποίες τελικά πραγματοποιήθηκαν, παρά την αρχική προσχηματική ανάκλησή τους. Την εκβιαστική επιβολή ατομικών συμβάσεων στη συντριπτική πλειονότητα των συναδέλφων. Τις απειλές και συχνά τους τραμπουκισμούς κατά συνδικαλιστικών εκπροσώπων, με αποκορύφωμα την απόλυση της συναδέλφου Γιάννας Σακελλαρίου. Τη σταδιακή απομάκρυνση όλων των συναδέλφων που υπερασπίζονταν τα σωματεία τους και τη συλλογική τους σύμβαση και δραστηριοποιούνταν στις γενικές συνελεύσεις. Τη διαρκή επιδείνωση των εργασιακών συνθηκών, που ανάγκασε αρκετούς συναδέλφους, παρά τα προφανή οικονομικά τους προβλήματα, να ζητούν οι ίδιοι την απόλυσή τους γιατί δεν άντεχαν άλλο. Και η λίστα δεν τελειώνει εδώ. Σημειώνουμε ιδιαίτερα την απόλυση πολλών συναδέλφων που εργάζονταν στο in . gr σε συνθήκες πολύ χειρότερες απ’ ό,τι οι υπόλοιποι συνάδελφοί τους στον ΔΟΛ, παρότι αποτελούσαν, όπως τους διαβεβαίωνε η Διεύθυνση, το «μέλλον» του Οργανισμού. Οι συνάδελφοί μας στις ιστοσελίδες του ΔΟΛ οφείλουμε να υπογραμμίσουμε ότι θα έχουν την πλήρη στήριξη και κάλυψη των σωματείων μας. Τα Διοικητικά Συμβούλια απαιτούν την άμεση επαναπρόσληψη όλων των απολυθέντων συναδέλφων , την επαναφορά της εργασιακής ειρήνης και τ ον σεβασμό της αξιοπρέπειας των συναδέλφων και της επαγγελματικής τους υπόστασης Καλούν δε τους συναδέλφους σε συνέλευση αύριο Δευτέρα, 2 Σεπτεμβρίου 2013 και ώρα 12.00 μ. στα Γραφεία της ΕΣΗΕΑ, Ακαδημίας 20. .

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.