Μπροστά στα "αστραφτερά" χαμόγελα του μεγαλοεκδότη και της συζύγου Ρουσόπουλου...Ποιος θυμάται όταν...
Θαυμάσαμε τη σοβαρότητα, τα ευγενικά χαμόγελα και τον επαγγελματισμό που αποπνέει η εικόνα στο διαφημιστικό τού STAR για το νέο δελτίο ειδήσεων. Ούτε σκανδαλάκια, ούτε τα διαζύγια των διάσημων, ούτε τίποτα από τα γνωστά κιτρινο-ροζ στιγμιότυπα στα οποία μας είχε συνηθίσει το «νεανικό» δελτίο. Ποιος θυμάται...
...άλλωστε τώρα την κ. Μάρα Ζαχαρέα να παίρνει συνέντευξη από τον ηγούμενο Εφραίμ την εποχή που ο γέροντας διεκδικούσε τη Βιστονίδα και ποιος θυμάται τον Νίκο Χατζηνικολάου να ρωτάει σχεδόν με θυμό τον κ. Δένδια για το αν γνώριζε ο Κ. Καραμανλής το τι έγινε στο Βατοπέδι.
Ποιος θυμάται γενικότερα λεπτομέρειες όπως το Βατοπέδι; Περασμένα – ξεχασμένα, όλα στον μύλο του νεοελληνικού πλυντηρίου!
Η σκηνή όμως με το δεξί χέρι του Νίκου Χατζηνικολάου και τη χρυσή βέρα να λαμπυρίζει σε γκρο πλαν είναι η κορυφαία στιγμή του διαφημιστικού σποτ, που λύνει ταυτόχρονα όλες τις απορίες για το εύρος και το είδος του κοινού στο οποίο θα στοχεύει το δελτίο.
Όσοι (λοιπόν) πιστοί προσέλθετε!
*Της Άντας Ψαρά από την Εφημερίδα των Συντακτών
Πηγή: http://pressarismenos.blogspot.com/2013/09/blog-post_1313.html#ixzz2ef5H6tgm
Θαυμάσαμε τη σοβαρότητα, τα ευγενικά χαμόγελα και τον επαγγελματισμό που αποπνέει η εικόνα στο διαφημιστικό τού STAR για το νέο δελτίο ειδήσεων. Ούτε σκανδαλάκια, ούτε τα διαζύγια των διάσημων, ούτε τίποτα από τα γνωστά κιτρινο-ροζ στιγμιότυπα στα οποία μας είχε συνηθίσει το «νεανικό» δελτίο. Ποιος θυμάται...
...άλλωστε τώρα την κ. Μάρα Ζαχαρέα να παίρνει συνέντευξη από τον ηγούμενο Εφραίμ την εποχή που ο γέροντας διεκδικούσε τη Βιστονίδα και ποιος θυμάται τον Νίκο Χατζηνικολάου να ρωτάει σχεδόν με θυμό τον κ. Δένδια για το αν γνώριζε ο Κ. Καραμανλής το τι έγινε στο Βατοπέδι.
Ποιος θυμάται γενικότερα λεπτομέρειες όπως το Βατοπέδι; Περασμένα – ξεχασμένα, όλα στον μύλο του νεοελληνικού πλυντηρίου!
Η σκηνή όμως με το δεξί χέρι του Νίκου Χατζηνικολάου και τη χρυσή βέρα να λαμπυρίζει σε γκρο πλαν είναι η κορυφαία στιγμή του διαφημιστικού σποτ, που λύνει ταυτόχρονα όλες τις απορίες για το εύρος και το είδος του κοινού στο οποίο θα στοχεύει το δελτίο.
Όσοι (λοιπόν) πιστοί προσέλθετε!
*Της Άντας Ψαρά από την Εφημερίδα των Συντακτών
Πηγή: http://pressarismenos.blogspot.com/2013/09/blog-post_1313.html#ixzz2ef5H6tgm