TO E δεν σημαίνει πάντα Επιτυχία...

@Το γράμμα «Ε» είναι το λογότυπο του νέου τηλεοπτικού καναλιού πανελλαδικής εμβέλειας, που «γεννήθηκε» σήμερα, Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013. Το «Ε» εκπέμπει μάλιστα το πρώτο του Δελτίο Ειδήσεων απόψε στις 7.30 μ.μ. με κεντρικό παρουσιαστή τον δημοσιογράφο Γιώργο Καραμέρο. Το νέο κανάλι ανήκει στην εταιρεία «Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε.», που εξαγοράσθηκε πρόσφατα από την κυπριακή-ευρωπαϊκή εταιρεία “A-Orizon Media Ltd”.
@Στον αέρα το πρώτο δελτίο ειδήσεων του E Channel, με παρουσιαστή το Γιώργο Καραμέρο και σχολιαστή τον πρόεδρο του ΔΣ, Σεραφείμ Φυντανίδη. Το πρόγραμμα του καναλιού δεν είναι πλήρες, αλλά θα ολοκληρωθεί ως το τέλος του μήνα. Στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου θα είναι ο μηχανικός Δημήτρης Μπέης, αδελφός του Κωνσταντίνου Μπέη. Το δελτίο θα παρουσιάζουν εναλλάξ ο Γιώργος Καραμέρος και ο Άκης Παυλόπουλος.
@ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Η αντιμετώπιση της νέας κυβερνητικής πρόκλησης σε βάρος της Ενημέρωσης, αυτή τη φορά με την απειλή κλεισίματος των δημοτικών ραδιοσταθμών, ήταν το αντικείμενο σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε σήμερα στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ, με τη συμμετοχή των προεδρείων και των μελών των Δ.Σ. της ΠΟΕΣΥ, της ΕΣΗΕΑ, της ΕΣΠΗΤ, της ΕΣΗΕΠΗΝ, εκπροσώπων της ΠΟΕΠΤΥΜ, της ΕΠΗΕΑ, της ΕΤΕΡ και των εργαζομένων στους δημοτικούς ραδιοσταθμούς. Οι παριστάμενοι, αφού εκτίμησαν ότι η κυβέρνηση απειλεί να προσθέσει και τα δημοτικά ΜΜΕ στο βωμό της αδυναμίας της να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει, σχεδιάζοντας απολύσεις, αλλά και τις θέσεις που διατύπωσαν οι επικεφαλής των Δήμων που λειτουργούν δημοτικούς ραδιοσταθμούς, και οι οποίοι είναι πλήρως αντίθετοι με κάθε σχέδιο αφανισμού της δημοτικής ραδιοφωνίας, αποφάσισαν να καλέσουν τα μέλη όλων των δημοτικών συμβουλίων και να εκφράσουν με ψήφισμά τους την ομόθυμη αντίθεσή τους, σε οποιονδήποτε κυβερνητικό σχεδιασμό για κλείσιμο των δημοτικών ραδιοσταθμών. Η απρόσκοπτη λειτουργία τους επιβάλλεται και από την ανάγκη ενημέρωσης των δημοτών κατά την προεκλογική περίοδο για την ανάδειξη των νέων αρχών των περιφερειακών και δημοτικών συμβουλίων, των δημάρχων και των περιφερειαρχών. Ταυτόχρονα, αποφασίστηκε να ζητηθούν συναντήσεις με τους αρμόδιους υπουργούς, τα κόμματα, τους Δήμους που λειτουργούν ραδιοσταθμούς και την ΚΕΔΕ, προκειμένου να υπάρξουν δεσμεύσεις ότι δεν θα συνεργήσουν σε έναν ακόμη ξαφνικό ή προαναγγελθέντα θάνατο της Ενημέρωσης. Επίσης, αποφασίστηκε να κληθούν οι εργαζόμενοι (δημοσιογράφοι, τεχνικοί και διοικητικοί) όλων των δημοτικών ραδιοσταθμών σε διαρκή αγωνιστική πολύπλευρη ετοιμότητα, για την άμεση αντιμετώπιση αιφνίδιας κυβερνητικής παρέμβασης με «ξαφνικό θάνατο», όπως επέβαλε τελικά στην ΕΡΤ, με αντισυνταγματική, αντικοινοβουλευτική και αντιδημοκρατική μεθόδευση.
@Το ενδεχόμενο κατάργηση της απόδοσης του 10% των συμβάσεων τηλεοπτικών δικαιωμάτων στο ΤΕΑΠΑΣΑ εξετάζει το υπουργείο οικονομικών, σύμφωνα με δημοσίευμα της “Καθημερινής της Κυριακής”. Πρόκειται για τα χρήματα που καταβάλουν στο επικουρικό ταμείο των αστυνομικών τα τηλεοπτικά δίκτυα σε συμβάσεις τηλεοπτικών δικαιωμάτων, σε “αντάλλαγμα για την φύλαξη των γηπέδων, κατά τη διάρκεια των αγώνων.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.