Ξεπουλήθηκαν και τα 3 ραδιόφωνα του Γιαννίκου- Νέο χάος στα FM

@Νέα εποχή για τα τρία ραδιόφωνα του Ανδρέα Γιαννίκου, τον Pepper 96.6, τον 88.6 FM (πρώην NRJ) και τον Oasis 88. Η νεοσυσταθείσα εταιρία..... Διαπασών Α.Ε. του επιχειρηματικού διδύμου των Νίκου Μπιλίρη και Αντώνη Ανδρικάκη απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών τους, με τον Ανδρέα Γιαννίκο να αποχωρεί εντελώς από τα FM κρατώντας ένα αμελητέο ποσοστό μόνο και μόνο για τυπικούς και διαδικαστικούς λόγους. Όπως αποκάλυψε το e-tetradio.gr: η Διαπασών Α.Ε. αποκτά εξ' ολοκλήρου τα τρία ραδιόφωνα αλλά δεν θα έχει την παραμικρή σχέση με τις άλλες εκδοτικές δραστηριότητες του ομίλου Γιαννίκου. Επιπλέον σκοπός της εταιρίας είναι η δραστηριοποίησή της στο χώρο των τεχνών και του πολιτισμού.
@Προφανώς θα διοργανώνει και συναυλίες κι άλλα. Μια από τις πρώτες κινήσεις στις οποίες θα προχωρήσουν οι νέοι διαχειριστές των τριών συχνοτήτων είναι η αλλαγή του ύφους του Oasis 88. Ο σταθμός, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, εγκαταλείπει -μετά από 5 χρόνια- το λαϊκό (κι εσχάτως λαϊκο/pop) ρεπερτόριο και στρέφεται προς το έντεχνο τραγούδι, ερχόμενος να καλύψει το κενό του Δεύτερου Προγράμματος κι ανταγωνιζόμενος ευθέως τους Μελωδία 99.2 και Δίεση 101.3. Η παρουσία και μόνο του (και στιχουργού) Αντώνη Ανδρικάκη άλλωστε αρκεί. Οι άλλες δύο συχνότητες, ο Pepper 96.6 και ο 88.6, θα παραμείνουν ως έχουν. Ειδικά ο χωρίς όνομα 88.6 μετά και την οριστική παύση του Best 92.6 δεν διαθέτει καν αντίπαλο στα FM. Μόνος του θα παίζει στο γήπεδο της dance μουσικής - κάτι πάει να κάνει εσχάτως και ο Mad 106.2 στο χώρο αυτό (θα τα πούμε αναλυτικά).

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.