Άνευρη Δ.Τ. και Δημόσια ραδιοφωνία με συχνότητες στο ίδιο πρόγραμμα

κπέμπουν χωρίς εταιρεία και χωρίς την υποβολή προγράμματος. Έκτος θεσμικού πλαισίου μεταδίδουν πρόγραμμα η «Δ.Τ.» και η «Δ.Ρ.». Τα δύο κυβερνητικά προγράμματα εκτός από το γεγονός ότι εκπέμπουν χωρίς να υπάρχει νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, δεν έχει καταθέσει στοιχεία στο ΕΣΡ, το οποίο επίσης δεν τα έχει ζητήσει! Σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους σταθμούς, τα δύο προγράμματα εκπέμπουν χωρίς να έχουν υποβάλει τα σχετικά στοιχεία στο ΕΣΡ, ανοίγοντας δρόμο στην καταστρατήγηση της αρχής της ισότητας, η οποία προβλέπεται από το Σύνταγμα.
@ΦΥΣΙΚΑ πρόσφατα διαπιστώσαμε ότι η εικόνα της Δ.Τ. ήρθε στις οθόνες κέντρων εκπομπών στη Δυτική Ελλάδα όπως και το μοναδικό ραδιοφωνικό πρόγραμμα το οποίο σχολιάζουμε. Η Δημόσια ραδιοφωνία είναι άνευρη και χωρίς στίγμα. Φυσικά μας προβλημάτισε ότι πλέον σε πολλές περιοχές ακούμε το ίδιο πρόγραμμα σε όλες τις συχνότητες δηλαδή στα ραδιόφωνα μας. Αν πάτε στη Πελοπόννησο σε 6-10 συχνότητες της πρώην ΕΡΑ σε κάθε Νομό ακούμε την ιδια φωνή. Οι συχνότητες δεν απελευθερώθηκαν και φυσικά να δούμε πόσο ρεύμα θα πληρώνουν ξανά οι φορολογούμενοι για πομπούς που είναι περιττοί αφού καλύπτονται άριστα οι περισσότερες περιοχές....
@ Μετά από δύο χρόνια απουσίας, η «Ελληνοφρένεια» επιστρέφει στην τηλεόραση για να μιλήσει με τη γλώσσα της σάτιρας για τα κακώς κείμενα, αντικείμενα και υποκείμενα της επικαιρότητας και της καθημερινότητάς μας.Από την Δευτέρα 7 Οκτωβρίου, και κάθε Δευτέρα και Τρίτη, στις 21:45, η «Ελληνοφρένεια» θα χτυπά μέσα από τον Alpha, με κεντρικό πρωταγωνιστή τον απρόβλεπτο Τσολιά και δίπλα του νέα πρόσωπα σε νέες απίθανες καταστάσεις και νέες εκφραστικές δυνατότητες. Το δίλημμα που θέτει η εκπομπή είναι «Μνημόνιο ή Ελληνοφρένεια". Η εκπομπή θα ισορροπήσει ανάμεσα στην ανατρεπτική σάτιρα, την έντονη πολιτική διάσταση, την αποδόμηση της σοβαροφάνειας των πολιτικών και την αμφισβήτηση κάθε μορφής εξουσίας. @Νέο κύμα απολύσεων από το ΔΟΛ. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες , απομακρύνθηκαν από τα «Νέα», οι Θ. Ακάλεστος, Μ. Λίλα, Αθ. Λιοντζόπουλος, Π. Πιτσίνης, Στεφανοπούλου, Μ. Ριζο Καλοφωλιάς . Από το «Βήμα» οι , Νότα Τρίγκα, Κ. Ζαχόπουλος Κ. Τσώλης. Λ Σιδέρης, Α. Ζέτος, Ε. Παστρικού και Κ. Αντωνόπουλος . Τέλος από τη ΔΟΛ Digital απολύθηκαν οι, Κανελλοπούλου , Ν. Βασιλάκος, Ιωαν, Ντίνος , Παν. Πνευματικάτος, ενώ στο στόχαστρο είναι και το Αρχείο του οργανισμού.
@Το νέο «κατόρθωμα» του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ), που κάλεσε σε απολογία τηλεοπτικό σταθμό επειδή δεν προβάλλει επαρκώς το νεοναζιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής προκαλεί δικαιολογημένα τη δημόσια κατακραυγή. Στην πραγματικότητα όμως αυτό αποτελεί παρωνυχίδα σε σχέση με τον γενικότερο εκτροχιασμό του ΕΣΡ. Βασική αποστολή του τελευταίου είναι να αδειοδοτεί τους σταθμούς και να εποπτεύει την εύρυθμη λειτουργία της ραδιοτηλεοπτικής αγοράς, έτσι ώστε κανείς σταθμός να μη λειτουργεί χωρίς άδεια και όλοι οι σταθμοί να τηρούν τους όρους της άδειας που έλαβαν. Ο έλεγχος του περιεχομένου των εκπομπών δεν είναι παρά δευτερεύων σκοπός του ΕΣΡ, που σε κάθε περίπτωση οφείλει να ασκείται με τη μέγιστη περίσκεψη και φειδώ, δεδομένου ότι θέτει δυσχερή ζητήματα οριοθέτησης έναντι της ελευθερίας της έκφρασης (άρθρο 14 παρ. 1 Συντ.). Είκοσι τέσσερα χρόνια από την ίδρυση και δώδεκα από τη συνταγματική κατοχύρωσή του (με την αναθεώρηση του άρθρου 15 παρ. 2 Συντ. το 2001), είναι πια σαφές ότι το ΕΣΡ έχει αποτύχει. Με την εξαίρεση των ραδιοφώνων της Αττικής, κανένας ραδιοφωνικός ή τηλεοπτικός σταθμός ανά την επικράτεια δεν διαθέτει άδεια λειτουργίας.

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.