Τα λεηλατημένα και χρεωκοπημένα ταμεία και οι off shore των media

@Ένα fund και μια ακόμη off-shore εταιρεία βγάζει η έρευνα του ΕΣΡ για το νέο μέτοχο της «Ραδιοτηλεοπτικής». Παράλληλα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο Σεραφείμ Φυντάνιδης, εμφανίζεται εκτός από μέλος του ΔΣ και μεριδιούχος σε off shore εταιρεία που εμπλέκεται με την απόκτηση των μετοχών του 902 TV/FM από το ΚΚΕ. Από το πρώτο στάδιο της έρευνας προκύπτει πως υπάρχει άλλη μια off shore εταιρεία πίσω από την “Naloita Ventures Ltd” (Βρετανικές Παρθένες Νήσοι) η οποία ελέγχει την «A-Orizon Media Ltd”, μέτοχο κατά 100% της “Ραδιοτηλεοπτικής”, η οποία έχει στην ιδιοκτησία της το E-Channel και τον πρώην 902 Αριστερά στα FM. Στην όλη πορεία εμφανίζεται και ένα fund… Το ΕΣΡ που έχει εγκρίνει αρχικώς την πράξη μεταβίβασης και έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα του το νέο μέτοχο, την «A Orizon Ltd» και αντιμετωπίζει ήδη δυσκολίες στο άνοιγμα των υπεράκτιων εταιρειών και ίσως τα ίχνη χαθούν… Το επόμενο διάστημα είναι πολύ πιθανό να κληθούν τα μέλη του ΔΣ της «Ραδιοτηλεοπτικής» να δώσουν περισσότερες εξηγήσεις.
@Οι Ειδήσεις του MEGA κέρδισαν το στοίχημα της Ενημέρωσης στην αρχή της νέας τηλεοπτικής σεζόν.Πρώτο με διαφορά τερμάτισε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA, μετά τη διαμόρφωση του νέου τηλεοπτικού τοπίου για τις ειδήσεις των οκτώ. Με ποσοστό 24,7% και 634.000 τηλεθεατές να ενημερώνονται από το MEGA, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού έκοψε πρώτο το «νήμα» στην «μάχη» για την πρωτιά της τηλεθέασης. Τον Σεπτέμβριο, πρώτο μήνα της τηλεοπτικής σεζόν, με τις ειδήσεις του MEGA να προηγούνται στον πίνακα τηλεθέασης, κυρίαρχα ήταν τα δραματικά γεγονότα στην Αμφιάλη τα οποία και οδήγησαν στην σύλληψη του αρχηγού και βουλευτών της Χρυσής Αυγής και στη διεθνή επικαιρότητα οι γερμανικές εκλογές και η συμφωνία για τη Συρία.
@Η μάχη απέναντι στο φασισμό τώρα ξεκινάει- Δελτίο Τύπου Επειδή φασισμός δεν είναι μόνο η εγκληματική συμμορία της Χρυσής Αυγής αλλά και συγκεκριμένοι πολιτικοί, επιχειρηματίες και εκδότες που την όπλισαν, τη χρηματοδότησαν και τη διαφήμισαν…Επειδή οι οικονομικές συνθήκες κρίσης που ευνοούν την ανάπτυξη του φασισμού και του ναζισμού είναι μπροστά μας και όχι πίσω μας…Επειδή ολόκληρη η Ευρώπη βυθίζεται με ταχύτατους ρυθμούς στο σκοτάδι της άκρας δεξιάς, από τη Νορβηγία μέχρι την Ελλάδα και από τη Γαλλία μέχρι την Ουγγαρία…Η ομάδα του Debtocracy και του Catastroika παρεμβαίνει στη συζήτηση με ένα ακόμη ντοκιμαντέρ.
@Δήλωση Πόπη Χριστοδουλίδου, πρόεδρος ΤΥΠ Γιάννης Αγγέλης, μέλος ΔΣ ΕΔΟΕΑΠ Συνάδελφοι, Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο ΕΔΟΕΑΠ δεν οφείλεται στις παροχές προς τους ασφαλισμένους, δηλαδή στις δαπάνες που αφορούν στις συντάξεις, την υγεία. Η επιβίωση του Ταμείου εξαρτάται, πάνω από όλα, από τα έσοδά του, που έχουν μειωθεί δραματικά από τις μνημονιακές πολιτικές της κυβέρνησης, της τρόικα και των εργοδοτών με τις χιλιάδες απολύσεις και τις δραματικές περικοπές μισθών που καταλήγουν σε ακόμα μικρότερες εισφορές. Με το διπλό «κούρεμα» των αποθεματικών του Ταμείου. Η βιωσιμότητα του Ταμείου μας είναι το σοβαρότερο ζήτημα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και αποτελεί ευθύνη όλων των μετόχων και των Ενώσεων που απαρτίζουν τον ΕΔΟΕΑΠ. Το ετήσιο έλλειμμα του Ταμείου φθάνει σήμερα τα 26 εκατομμύρια ευρώ. Η προτεινόμενη από ορισμένους λύση μέσω τυφλών περικοπών, οριζόντια, στην καλύτερη περίπτωση θα δώσει ανάσα ζωής ενός έτους στο Ταμείο. Μετά, δεν θα υπάρχουν ούτε καν τα αποθεματικά για να χρηματοδοτήσουν το νέο ανάλογου ύψους έλλειμμα. Αυτό δεν μπορεί να συνεχίσει να αποκρύπτεται από τα μέλη του, με αόριστες και αστήρικτες «υποσχέσεις», με προτάσεις για περικοπές που δήθεν θα δώσουν λύσεις: · Χωρίς την προτεραιότητα της απάντησης στο ζήτημα των εσόδων του ΕΔΟΕΑΠ, είτε αυτό αφορά στο αγγελιόσημο και την απορρόφηση εισφορών που τώρα πάνε σε άλλα ταμεία, είτε με την υποχρέωση εργοδοτικών εισφορών, όποια συζήτηση για περικοπές είναι αποπροσανατολισμός των συναδέλφων από το πραγματικό πρόβλημα και τις λύσεις του. · Διευκολύνεται η ολοκληρωτική εφαρμογή των μνημονιακών πολιτικών, οι οποίες στοχεύουν στη «σφαγή» των συντάξεων, κύριων και επικουρικών, με στόχο την ένταξη του Ταμείου μας στον ήδη υποβαθμισμένο από τις ίδιες πολιτικές ΕΟΠΥΥ. · Ή, εναλλακτικά, στην υλοποίηση του στόχου μερίδας εργοδοτών για τη λειτουργία ενός μικρού και επιλεκτικού ταμείου υγείας, το οποίο θα εξυπηρετεί μόνο τους λίγους «τυχερούς» οι οποίοι θα έχουν απομείνει στα μισθολόγια των έντυπων και ηλεκτρονικών ΜΜΕ.

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.