Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ «ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ»

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Αυτές τις μέρες ζήσαμε το αποκορύφωμα του αίσχους της ελληνικής δημοσιογραφίας σε όλες του τις διαστάσεις που πραγματικά αποτελούν μαύρη κηλίδα στον χώρο. Διαστρεβλώθηκε και καταστρατηγήθηκε με τον πιο ασυνείδητο τρόπο το θεμελιώδες αξίωμα της δημοσιογραφίας, που είναι πρωτίστως η αμερόληπτη και τεκμηριωμένη ενημέρωση. Αντί αυτού, είχαμε το παραλήρημα μιας μαύρης απροκάλυπτα προκατειλημμένης δημογραφίας βλέποντας τους μεγάλο-«δημοσιογράφους» να μετατρέπονται σε ανακριτές, εισαγγελείς και δικαστές,καταδικάζοντας στην κυριολεξία όσους αντιτίθενται στην μνημονιακη προδοσία. Έφτασε μάλιστα ο περιώνυμος πανκριτής «δημοσιογράφος» του μεγάλου καναλιού, να χαρακτηρίσει σαν αλητεία όλους τους ποινικολόγους και συνταγματολόγους που είχαν επικρίνει έντονα από την αρχή αυτή την φαρσοκωμωδία της Χρυσής Αυγής. Άλλος περιώνυμος «δημοσιογράφος» που έχει και μια μεγάλη ειδησεογραφική ιστοσελίδα, έφτασε στο σημείο να υποστηρίξει ότι και… μόνο για τις πολιτικές τους ιδέες έπρεπε να κλειστούν στην φυλακή. Τύφλα να έχουν όλοι οι Χίτλερ, Στάλιν, κλπ.
Αλλά το πιο θλιβερό σε όλη αυτή την αισχρή περίοδο της ελληνικής δημοσιογραφίας είναι ότι αντί να καταφέρουν όλοι αυτοί οι επώνυμοι βιαστές της ενημέρωσης να εξουδετερώσουν το χαρακτηριζόμενο φασιστικό μόρφωμα, το ανεβίβασαν στην κορυφή της επικοινωνιακής του πορείας και τώρα να κινδυνεύουν να… το κάνουν και πρώτο κόμμα. Η απροκάλυπτη στάση τους συνδυάστηκε και με την ασυγχώρητη βλακεία των διαφόρων κυβερνητικών παραγόντων που έσπευσαν να καταδικάσουν την Χρυσή Αυγή με μαύρους χαρακτηρισμούς για να την βρουν τώρα να ηρωοποιείτε και να την καταστήσουν πραγματικά επικίνδυνη, ακόμα και για να τους κατατροπώσει στις προσέχεις εκλογές.
Όλοι αυτοί οι περιώνυμοι «δημοσιογράφοι» που πιστεύουν ότι στην ουσία κυβερνούν την χώρα, το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να έχουν μεγάλη τηλεθέαση με οποιοδήποτε μέσο σύμφωνα με την αρχή, «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα» και ας βουλιάξει όλη η χώρα, ο κόσμος όλος ας εξοντωθεί και οι νέοι ας καταδικαστούν στην ανεργία και στον αφανισμό. Εκμεταλλεύονται με τον χειρότερο τρόπο τον ανθρώπινο πόνο για να τον κάνουν τηλεοπτικό κερδοσκοπικό θέαμα. Είναι αδίστακτοι σε όλες τους τις επιλογές που τις διακρίνει μόνο ο προσωπικός τους ωφελιμισμός. Τα μεγάλα τους κανάλια της αποβλάκωσης και της ηλιθιοποίησης, είναι οι μεγάλοι καταστροφείς της χώρας καθώς έθρεψαν όλα αυτά τα χρόνια ένα βρώμικο και προδοτικό πολιτικό κατεστημένο που απομύζησε τον ελληνικό λαό. Είναι αυτοί που ανέδειξαν τον πατριωτισμό σε φασισμό, την κάθε αναφορά σε πατριωτικά ιδεώδη και στην προάσπιση των εθνικών συμφερόντων σε φασιστικές απόψεις, την υπεράσπιση των κατοίκων αυτής της χώρας που έχουν δεχτεί μα ανεξέλεγκτη επίθεση από εκατοντάδες χιλιάδες λαθρομετανάστες φανατικούς μουσουλμάνους, σε ρατσισμό και την καλπάζουσα εγκληματικότητα τους σε προκατάληψη. Τα βραδινά τους δελτία ειδήσεων, έχουν καταντήσει δελτία πολιτικής, οικονομικής και ψυχολογικής εξόντωσης των Ελλήνων. Η «δημοσιογραφία» τους είναι ο συστηματικός αποπροσανατολισμός των τηλεθεατών τους για να παραβλέψουν και να προσπεράσουν το μέγεθος της εθνικής τους προδοσίας. Παράλληλα η τουρκολαγνικές τους τηλεοπτικές επιλογές, έχουν σκόπιμα προωθήσει ένα τεχνητό κλίμα εξοικείωσης με τους σφαγείς του ελληνισμού και ένα κλίμα αδράνειας και σταδιακής αποδοχής της τουρκικής επιβολής κατά όλων των εθνικών μας δικαίων.
Άραγε ποιοι είναι οι εχθροί της δημοκρατίας ; ποια είναι η πραγματική εγκληματική οργάνωση ; αυτό το φασιστικό μόρφωμα που με τις ηλιθιότητες τους το έχουν ηρωοποιήσει σε επικίνδυνο βαθμό, ή όλοι αυτοί οι «δημοσιογράφοι» και οι πολιτικοί που μας οδήγησαν προσχεδιασμένα και αδίστακτα σε μια ανεπανάληπτη εθνική καταστροφή ;

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.