Συνεχίζεται η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στη μέτρηση της Media Services για τα ΜΜΕ. Τον Μάρτιο η τηλεόραση απορρόφησε 54,4 εκατ. ευρώ και κατέχει πλέον το 50,2% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης. Για πρώτη φορά εμφανίζεται άνοδος της διαφήμισης και στα περιοδικά, τα οποία καταγράφουν μεικτά έσοδα 24,6 εκατ. ευρώ και κατέχουν το 22,7% της διαφημιστικής πίτας στα Μέσα. Οι εφημερίδες, με ποσοστό 20,6%, απορρόφησαν τον Μάρτιο 22,3 εκατ. ευρώ και το ραδιόφωνο 6,8 εκατ. ευρώ, με ποσοστό 6,3%. Συνολικά, στα παραδοσιακά ΜΜΕ διακινήθηκαν τον Μάρτιο 108,36 εκατ. ευρώ. Το πρώτο τρίμηνο του 2014 η συνολική διαφημιστική δαπάνη ανέρχεται σε 273,8 εκατ. ευρώ, με αύξηση 13,9% έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2013.
greekmme
Έκφραση για όλα όσα μας αφορούν στα Ελληνικά Μ.Μ.Ε με μεράκι και αγάπη για οτιδήποτε καλό αλλά με σάτυρα και κριτική για ότι μας εκνευρίζει! Καταθέστε άφοβα τις απόψεις σας και τις παρατηρήσεις σας.
Greekmme Team