Loading…
Breaking News
recent

Άνοδος στη διαφημιστική δαπάνη

ΧΡΗΜΑΤΑΣυνεχίζεται η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στη μέτρηση της Media Services για τα ΜΜΕ. Τον Μάρτιο η τηλεόραση απορρόφησε 54,4 εκατ. ευρώ και κατέχει πλέον το 50,2% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης. Για πρώτη φορά εμφανίζεται άνοδος της διαφήμισης και στα περιοδικά, τα οποία καταγράφουν μεικτά έσοδα 24,6 εκατ. ευρώ και κατέχουν το 22,7% της διαφημιστικής πίτας στα Μέσα. Οι εφημερίδες, με ποσοστό 20,6%, απορρόφησαν τον Μάρτιο 22,3 εκατ. ευρώ και το ραδιόφωνο 6,8 εκατ. ευρώ, με ποσοστό 6,3%. Συνολικά, στα παραδοσιακά ΜΜΕ διακινήθηκαν τον Μάρτιο 108,36 εκατ. ευρώ. Το πρώτο τρίμηνο του 2014 η συνολική διαφημιστική δαπάνη ανέρχεται σε 273,8 εκατ. ευρώ, με αύξηση 13,9% έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2013.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δύο νέα προγράμματα κρατικών ενισχύσεων ύψους 100 εκατ. ευρώ απευθύνονται και στις εταιρείες ΜΜΕ της περιφέρειας. Το πρώτο με τίτλο «Ψηφιακό Βήμα» χρηματοδοτεί κατά 50% τις επενδύσεις των εταιρειών ΜΜΕ σε λογισμικό και ψηφιακό εξοπλισμό, ενώ το δεύτερο με τίτλο «Ψηφιακό Άλμα» αφορά κυρίως επιδότηση για το διαδίκτυο. Η επιδότηση των εταιρειών ανέρχεται σε 55.000 – 400.000 ευρώ, ανάλογα με την περιφέρεια της χώρας αλλά και το ύψος του σχεδίου επένδυσης που θα υποβληθεί.
Από το Blogger.