Loading…
Breaking News
recent

Mείον 1 εκατ. φύλλα οι εφημερίδες τον Μάρτιο!

@
εφημερίδεςΚάτω από το ψυχολογικό όριο του 1.000.000 φύλλων οι κυκλοφορίες τον Μάρτιο! Τα στοιχεία δείχνουν πως τον προηγούμενο μήνα οι εφημερίδες πούλησαν κατά μέσο όρο 986.743 φύλλα, σημειώνοντας πτώση 7% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2013, με απώλεια 73.197 αναγνωστών. Από την αρχή του έτους οι εφημερίδες πούλησαν κατά μέσο όρο 1.013.137 φύλλα (-53.702), με πτώση 5%.Η φτωχοποίηση της κοινωνίας έχει αποτέλεσμα την κυκλοφοριακή κατρακύλα των εφημερίδων, οι οποίες προσπαθούν να διασωθούν μόνο με τις προσφορές. Επιπλέον, η διάχυση των πληροφοριών στο internet έχει αποτέλεσμα τη μείωση της ανάγκης για αγορά εφημερίδων και σε συνδυασμό με τη φιλομνημονιακή γραμμή που ακολουθείται προκαλούνται τα συγκεκριμένα αποτελέσματα.Τον Μάρτιο οι κυριακάτικες σημείωσαν πτώση 7%, με μέσο όρο πωλήσεων 625.149 φύλλα (-45.647), και 3% από την αρχή της χρονιάς, με μέσο όρο πωλήσεων 653.619 φύλλα (-20.242). Αντιθέτως, οι απογευματινές είχαν άνοδο 5%, με μέσο όρο πωλήσεων 104.338 (5.214), ενώ άνοδο κατά 3% σημείωσαν και στο πρώτο τρίμηνο, με μέσο όρο πωλήσεων 103.255 φύλλα (3.436). Εδώ πρέπει να σημειωθεί πως καταγράφεται και η κυκλοφορία της «Δημοκρατίας» με 11.135 φύλλα τον Μάρτιο αλλά και η έκδοση της «KontraNews», η οποία έχει προσθέσει 4.271 αναγνώστες. Οι λοιπές εβδομαδιαίες εφημερίδες κατέγραψαν τον Μάρτιο πτώση κατά 28%, με μέσο όρο πωλήσεων 78.874 φύλλα (-31.293), και από τον Ιανουάριο μείωση κατά 27%, με πωλήσεις 80.728 φύλλων (-29.378).
Οι εφημερίδες προγνωστικών είχαν άνοδο 3% τον Μάρτιο, με μέσο όρο πωλήσεων 64.727 φύλλα (3.030), ενώ από την αρχή του έτους πούλησαν 63.201 φύλλα (1.985). Οι ημερήσιες αθλητικές συνεχίζουν να έχουν πτώση και τον Μάρτιο κατά 8%, στα 41.875 φύλλα (-3.510), και από την αρχή της χρονιάς 10%, με μέσο όρο πωλήσεων 43.027 (-4.588). Τα αθλητικά φύλλα της Δευτέρας πούλησαν 51.204 (-3.043) τον Μάρτιο και 49.689 (-5.462) από τον Ιανουάριο. Οι πρωινές πολιτικές, χωρίς να υπολογίζεται η κυκλοφορία της «Καθημερινής», σημείωσαν άνοδο 10%, με μέσο όρο πωλήσεων 7.894, και 12% από την αρχή του έτους. Τα φύλλα αυτά τα προσθέτει η κυκλοφορία της εφημερίδας «Ακρόπολις», η οποία υποστηρίζει ανοιχτά τη ΧΑ..Τέλος, οι εβδομαδιαίες οικονομικές πούλησαν τον Μάρτιο κατά μέσο όρο 8.203 φύλλα (-99) και οι ημερήσιες οικονομικές 4.479 (1.407).
 Πρώτο το «Θέμα»
Στις κυριακάτικες, στην πρώτη θέση είναι το «Θέμα» με μέσο όρο πωλήσεων 136.049 φύλλα (-14.256) τον Μάρτιο και 138.692 στο πρώτο τρίμηνο. Δεύτερο το «Έθνος της Κυριακής» με 115.222 φύλλα (11.397) τον Μάρτιο και με 134.665 (38.257) στο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 40% σε σχέση με πέρυσι. Στην τρίτη θέση παραμένει το «Βήμα», με μέσο όρο πωλήσεων 98.248 (-21.952), καταγράφοντας πτώση 18% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2013, και 102.310 φύλλα (-9.089) από την αρχή του έτους, με πτώση 8%.Η «RealNews» καταγράφει ανοδική πορεία (8%) με πωλήσεις κατά μέσο όρο στα 90.504 (6.366) φύλλα τον Μάρτιο και 91.617 (2.898) από τον Ιανουάριο. Αντιθέτως, η «Καθημερινή» έχει πτώση και τον προηγούμενο μήνα, με μέσο όρο πωλήσεων 85.287 φύλλα (-14.602), και στο πρώτο τρίμηνο, κατά 20%, με 85.485 φύλλα (-22.042). Παρόν.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δύο νέα προγράμματα κρατικών ενισχύσεων ύψους 100 εκατ. ευρώ απευθύνονται και στις εταιρείες ΜΜΕ της περιφέρειας. Το πρώτο με τίτλο «Ψηφιακό Βήμα» χρηματοδοτεί κατά 50% τις επενδύσεις των εταιρειών ΜΜΕ σε λογισμικό και ψηφιακό εξοπλισμό, ενώ το δεύτερο με τίτλο «Ψηφιακό Άλμα» αφορά κυρίως επιδότηση για το διαδίκτυο. Η επιδότηση των εταιρειών ανέρχεται σε 55.000 – 400.000 ευρώ, ανάλογα με την περιφέρεια της χώρας αλλά και το ύψος του σχεδίου επένδυσης που θα υποβληθεί.
Από το Blogger.