@Κάθε όριο τήρησης της νομιμότητας ξεπερνούν πλέον στη ΝΕΡΙΤ. Επειδή δεν προλαβαίνουν να κάνουν διαγωνισμό για την προμήθεια ψηφιακών πομπών ώστε να βγει η ψηφιακή της ΝΕΡΙΤ μαζί με τη Digea στο τέλος Μαΐου στην Πελοπόννησο, βρήκαν τη «λύση» να ενεργοποιήσουν την παλιά απόφαση του ΔΣ της ΕΡΤ και έτσι θα γίνει απευθείας η προμήθεια των πομπών! Χωρίς αναρτήσεις, διαφάνεια, και λοιπές «χρονοβόρες» πράξεις…
@Άρχισε η σταδιακή μεταστροφή της διαφήμισης από τα παραδοσιακά media στα ψηφιακά. Τη μετάβαση ανέλαβαν πλέον οι θεσμικοί φορείς του τομέα της διαφήμισης που μέσα από συνεχή σεμινάρια και συναντήσεις ενημερώνουν τα στελέχη της αγοράς και τους διαφημιζόμενους για τα οφέλη της τοποθέτησης των κονδυλίων τους στα διαδικτυακά Μέσα. Συμπληρωματικά στην επιχείρηση αυτή τρέχει η καμπάνια της ΕΝΕΔ, της ένωσης εκδοτών διαδικτύου για τη μέτρηση επισκεψιμότητας. Σταδιακά δηλαδή κατασκευάζεται το νέο νόμισμα της διαφήμισης το οποίο θα κρίνει το ποιοι και πόσα θα παίρνουν από την αγορά για τα διαδικτυακά τους Μέσα. Στα οποία θυμίζουμε δεν ισχύει το αγγελιόσημο.
@Μέσω της ιστοσελίδας της ERTOpen βγαίνουν σταδιακά στον αέρα του Διαδικτύου οι περιφερειακοί σταθμοί της ΕΡΑ. Ήδη το τελευταίο χρονικό διάστημα ξεκίνησε η αναμετάδοση των ΕΡΑ Ζακύνθου, Ηρακλείου, Καλαμάτας, Ορεστιάδας, Πάτρας, Ρόδου και Σερρών ενώ ακούγονταν ήδη τα ραδιόφωνα της ΕΡΑ Θεσσαλονίκης, Αιγαίου, Βόλου, Κομοτηνής, Πύργου και Χανίων.
@Παραμένει πρώτος ο ΑΝΤ1 με 18,9% και τη βδομάδα 7/4-13/4/2014. Έχει δίπλα του σε «απόσταση αναπνοής» το Mega με 18,6%, ενώ για πρώτη φορά ο Alpha ανεβαίνει στο 17,1%. Σταθερό με 11,2% το Star και με 7,5% ο Σκάι. Στο 5,8% η ΕΔΤ με άνοδο, υποχώρησε στο 2,7% η E-TV. Αμετακίνητο με 0,6% το Μακεδονία TV .
@Οχτώ χρονιές (2006-2013) στην κορυφή έκλεισε το το MEGA στο «τηλεοπτικό πρωτάθλημα», πριν αρχίσει να δείχνει φέτος τα σημάδια της κρίσης, εξαιτίας της οικονομικής του δυσπραγία. Ο τηλεοπτικός σταθμός με μεγάλη πίεση συνεχίζει να μεταδίδει ελληνικό πρόγραμμα μυθοπλασίας, ενώ μόλις πρόσφατα ανακοίνωσε πως δεν θα διεκδικήσει τους αγώνες της Εθνικής ποδοσφαίρου για τα προκριματικά του Euro 2016 και του Mundial 2018.
@Άρχισε η σταδιακή μεταστροφή της διαφήμισης από τα παραδοσιακά media στα ψηφιακά. Τη μετάβαση ανέλαβαν πλέον οι θεσμικοί φορείς του τομέα της διαφήμισης που μέσα από συνεχή σεμινάρια και συναντήσεις ενημερώνουν τα στελέχη της αγοράς και τους διαφημιζόμενους για τα οφέλη της τοποθέτησης των κονδυλίων τους στα διαδικτυακά Μέσα. Συμπληρωματικά στην επιχείρηση αυτή τρέχει η καμπάνια της ΕΝΕΔ, της ένωσης εκδοτών διαδικτύου για τη μέτρηση επισκεψιμότητας. Σταδιακά δηλαδή κατασκευάζεται το νέο νόμισμα της διαφήμισης το οποίο θα κρίνει το ποιοι και πόσα θα παίρνουν από την αγορά για τα διαδικτυακά τους Μέσα. Στα οποία θυμίζουμε δεν ισχύει το αγγελιόσημο.
@Μέσω της ιστοσελίδας της ERTOpen βγαίνουν σταδιακά στον αέρα του Διαδικτύου οι περιφερειακοί σταθμοί της ΕΡΑ. Ήδη το τελευταίο χρονικό διάστημα ξεκίνησε η αναμετάδοση των ΕΡΑ Ζακύνθου, Ηρακλείου, Καλαμάτας, Ορεστιάδας, Πάτρας, Ρόδου και Σερρών ενώ ακούγονταν ήδη τα ραδιόφωνα της ΕΡΑ Θεσσαλονίκης, Αιγαίου, Βόλου, Κομοτηνής, Πύργου και Χανίων.
@Παραμένει πρώτος ο ΑΝΤ1 με 18,9% και τη βδομάδα 7/4-13/4/2014. Έχει δίπλα του σε «απόσταση αναπνοής» το Mega με 18,6%, ενώ για πρώτη φορά ο Alpha ανεβαίνει στο 17,1%. Σταθερό με 11,2% το Star και με 7,5% ο Σκάι. Στο 5,8% η ΕΔΤ με άνοδο, υποχώρησε στο 2,7% η E-TV. Αμετακίνητο με 0,6% το Μακεδονία TV .
@Οχτώ χρονιές (2006-2013) στην κορυφή έκλεισε το το MEGA στο «τηλεοπτικό πρωτάθλημα», πριν αρχίσει να δείχνει φέτος τα σημάδια της κρίσης, εξαιτίας της οικονομικής του δυσπραγία. Ο τηλεοπτικός σταθμός με μεγάλη πίεση συνεχίζει να μεταδίδει ελληνικό πρόγραμμα μυθοπλασίας, ενώ μόλις πρόσφατα ανακοίνωσε πως δεν θα διεκδικήσει τους αγώνες της Εθνικής ποδοσφαίρου για τα προκριματικά του Euro 2016 και του Mundial 2018.