Loading…
Breaking News
recent

Ενωμένοι Δημοσιογράφοι ΕΣΗΕΑ: Οι «παραισθήσεις» συνεχίζονται…

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Οι «παραισθήσεις» συνεχίζονται… Επιθυμούμε να ενημερώσουμε τους συναδέλφους ότι στην ΕΣΗΕΑ υπάρχει μια παράταξη ονόματι ΚΕΔ που εκπροσωπείται από ένα μέλος στο ΔΣ τον κ. Δημήτρη Τσαλαπάτη. Φαίνεται να έχει Γραμματεία, δια της οποίας πολλές φορές εκδίδει ανακοινώσεις αλλά ουδείς γνωρίζει πως στελεχώνεται και αν υπάρχει αυτή η Γραμματεία.
Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι στην παράταξη που σας προαναφέραμε εμφανίζεται πλέον πολύ συστηματικά το φαινόμενο των «παραισθήσεων». Τη μια βλέπουν εκρήξεις στην ΕΣΗΕΑ, την άλλη φανταστικούς εχθρούς, «παρακολουθήσεις», την ύπαρξη κλοφέν στα υπόγεια της Ένωσης και ζητούν να κληθεί η αντιτρομοκρατική υπηρεσία, όποτε κάποιος συνάδελφος ή μη τολμήσει να παρκάρει στις θέσεις της ΕΣΗΕΑ στην οδό Βουκουρεστίου. Οι «παραισθήσεις» εμφανίζονται συνήθως κάθε Πέμπτη μετά την 10η βραδινή και χθες στο φαινόμενο προστέθηκε δήθεν μια παλιά εγκύκλιος του 2001 που ίσχυσε με τη συναίνεσή τους και ανακαλύφθηκαν δήθεν προγραφές στην ΕΣΗΕΑ και τον ΕΔΟΕΑΠ και στην παραζάλη τους κατέληξαν ότι είναι καλύτερο να υπογράφει η ΔΟΥ κάθε μέλους τις ταυτότητες της ΕΣΗΕΑ για τα δημόσια θεάματα αντί η ίδια η Ένωση. Ξέχασαν να μας πουν πως και γιατί η ΕΣΗΕΑ είναι η μόνη Ένωση Συντακτών ευρωπαϊκής χώρας που, για να είναι έγκυρη μια δημοσιογραφική ταυτότητα, πρέπει να την υπογράψει ο αστυνομικός διευθυντής και ο εκάστοτε Υπουργός Τύπου.
Επειδή όμως η σοβαρότητα έχει χαθεί πλήρως ανακάλυψαν και σπατάλες στην ΕΣΗΕΑ. Τους διαβεβαιώνουμε ότι εμείς δεν ήμασταν αυτοί που μοίραζαν τα αποθεματικά της ΕΣΗΕΑ σε ημετέρους. Και πολύ φοβόμαστε ότι οι «παραισθήσεις» θα ενταθούν το προσεχές διάστημα, όπως άλλωστε συνέβη όταν οι προβλέψεις τους για 2.500 άτομα που θα περίμεναν να αποδοκιμάσουν τις εκδηλώσεις για τα 100 χρόνια της ΕΣΗΕΑ, προσμετρήθηκαν τελικά σε ακριβώς 14.
Εκ της Γραμματείας (που δεν υπάρχει) των ΕΝΩΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.