Loading…
Breaking News
recent

Η “ΚΑΛΠΗ” ΕΒΓΑΛΕ ALPHA ΚΑΙ STAR ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΝΑΛΙΑ

Σε αυτές τις εκλογές υπήρξε ανατροπή για πρώτη φορά στην ιστορία της τηλεοπτικής κάλυψης των εκλογικών αναμετρήσεων. Ο δικομματισμός Mega – ΑΝΤ1 ηττήθηκε στη λίστα των μετρήσεων της Nielsen. Η τηλεοπτική κάλπη έδωσε την πρωτιά στον Alpha και στο Star! Ειδικά το τελευταίο, χωρίς ολοήμερη κάλυψη όπως τα άλλα τρία κανάλια, βρέθηκε στην πρώτη θέση στην καυτή ζώνη μετά το κλείσιμο της κάλπης, από τις 9.00 το βράδυ έως και τις 2.00 μετά τα μεσάνυχτα. Τα δύο κανάλια ήταν νικητές και στη ζώνη από τις 6.30 το απόγευμα έως τις 2.00 μετά τα μεσάνυχτα, διάστημα κατά το οποίο μεταδόθηκαν τα exit poll και άναψε η πολιτική συζήτηση στα τηλεοπτικά στούντιο.
Μεγάλοι χαμένοι της εκλογικής κάλυψης οι δύο μονομάχοι Mega και ΑΝΤ1, πληρώνοντας την πολιτική στάση που είχαν τηρήσει προ των εκλογών αλλά και την υπεροψία των σχολιαστών τους την ημέρα της κάλπης. Ειδικά για το Mega, που είχε συνηθίσει να έχει την πρωτιά στην τηλεθέαση σε όλες τις προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις, ρόλο έπαιξε το εμπάργκο του ΣΥΡΙΖΑ. Τη στιγμή που τα exit poll και οι δημοσκοπήσεις έδιναν στο κόμμα την πρωτιά, οι τηλεθεατές ήθελαν να ακούσουν τους δικούς του υποψηφίους και όχι τους αγαπημένους πολιτευτές των μνημονιακών καναλιών. Στο σύνολο της ημέρας, ο Alpha κέρδισε την πρώτη θέση και το Star τη δεύτερη στο σύνολο του κοινού, που εκείνη την ημέρα ήταν αυξημένο. Συνολικά, μετά τις 6.00 το απόγευμα περίπου 3.289.508 τηλεθεατές παρακολούθησαν τα αποτελέσματα και την όλη κάλυψη των εκλογών στα έξι τηλεοπτικά κανάλια: Alpha, Star, Mega, ANT1, ΣΚΑΪ και ΝΕΡΙΤ! Τα αναλυτικά στοιχεία παρατίθενται στον πίνακα που ακολουθεί.

25/1
ΚανάλιΣύνολο ημέραςΖώνη 6.30 μ.μ. – 2.00 π.μ.Ζώνη 9.10 μ.μ. – 2.00 π.μ.
Alpha19,5%20,5%20,9%
Star15,6%19,4%21,1%
Mega14,4%15%13,3%
ANT111,3%10,7%10,6%
ΣΚΑΪ8,5%8,2%7,5%
ΝΕΡΙΤ4,4%4,4%4,8%
Πηγή: Στοιχεία Nielsen
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.