Loading…
Breaking News
recent

Γραμμή Ψυχάρη ή Μητρόπουλου στα ΝΕΑ;

Η ζαριά του ΔΟΛ για τον Σαμαρά και το ρεπορτάζ για τον Καραμανλή σε ρόλο διασπαστή

Είχε γίνει σαφές το τελευταίο διάστημα και μάλιστα όσο πλησιάζαμε προς τις εκλογές ότι ο ΔΟΛ είχε αποφασίσει να ακολουθήσει μια πολιτική ισορροπιών, στηρίζοντας σε ποσοστό 100% (και κάτι παραπάνω) την κυβέρνηση και προσωπικά τον Αντώνη Σαμαρά από «ΤΑ ΝΕΑ», ενώ θα κρατούσε πιο φιλική στάση απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ από «ΤΟ ΒΗΜΑ». Αμέσως όμως μετά τις εκλογές και τουλάχιστον σε αυτήν την πρώτη φάση, το παιχνίδι φαίνεται να χοντραίνει από πλευράς ΔΟΛ.
Στη Σαββατιάτικη έκδοση των ΝΕΩΝ που έχει και τη μεγαλύτερη κυκλοφορία, φιλοξενήθηκε ρεπορτάζ με «χτύπημα» στην πρώτη σελίδα, στο οποίο όχι απλά γίνεται προσπάθεια να στηριχθεί προσωπικά ο Αντώνης Σαμαράς, αλλά κάνοντας ένα βήμα παραπάνω, επιχειρείται να εμφανιστεί..    
ο Κώστας Καραμανλής ως ένα είδος Γιώργου Παπανδρέου, υποστηρίζοντας ότι σκέφτεται κι αυτός να προχωρήσει στην ίδρυση νέου πολιτικού φορέα! Μοιραία λοιπόν ανακύπτει το ερώτημα σχετικά με τη «γραμμή» της απογευματινής του ΔΟΛ, πρόκειται για προσωπική απόφαση του διευθυντή Δημήτρη Μητρόπουλου ή κεντρική;
Αντίθετα το χθεσινό «ΒΗΜΑ» με τον Αντώνη Καρακούση που είναι σε διαφορετική κατεύθυνση, προβάλει δυνατά τις κινήσεις της κυβέρνησης και ειδικά το νέο τσάρο της οικονομίας Γιάνη Βαρουφάκητου οποίου φιλοξένησε και συνέντευξη.
Έτσι πολλοί κάνουν λόγο για παρακινδυνευμένη ζαριά του ΔΟΛ, σε σχέση με τη στήριξη που παρέχει στον Αντώνη Σαμαρά… Αφού αν επιβεβαιωθεί το σενάριο της αριστερής παρένθεσης και επιστρέψει (όπως ευελπιστεί ο ίδιος) στο Μαξίμου, τότε τα ζάρια θα έχουν πέσει κάτω δείχνοντας 6αρες! Διαφορετικά, αν στις εξελίξεις που αναμένονται στο κόμμα της ΝΔ, ο Κώστας Καραμανλής έχει ρυθμιστικό ρόλο, τότε αναμφισβήτητα τα ζάρια θα δείχνουν ασσόδυο!

- πηγή: enimerosi24.gr
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.