Loading…
Breaking News
recent

ΠΟΙΟΙ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ

Χαμένο είναι το Mega και σε όλες τις ενημερωτικές εκπομπές του. Η «Ανατροπή» του Γιάννη Πρετεντέρη είχε μέσο όρο έτους 13,3% και την παρακολούθησαν 312.000 τηλεθεατές, τη στιγμή που στο Star ο Νίκος Χατζηνικολάου με την εκπομπή «στον ενικό» συγκέντρωσε κατά μέσο όρο ποσοστό 16,1% και 352.000 τηλεθεατές. Πρώτη στην κατηγορία αυτή ήταν η «Αυτοψία» του Alpha με τον Αντώνη Σρόιτερ, με ποσοστό 22,9% και 563.000 τηλεθεατές. Η εκπομπή του Παύλου Τσίμα στον ΣΚΑΪ «Τελευταία Λέξη» καταγράφει ποσοστό 7,1% και 268.000 τηλεθεατές. Στις πρωινές καθημερινές ενημερωτικές εκπομπές η πρωτιά παραμένει στον Γιώργο Παπαδάκη με 29% και 311.000 θεατές και ακολουθεί η «Κοινωνία Ώρα Mega» με 20,3% και 218.000 θεατές. Την «Πρώτη Γραμμή» στον ΣΚΑΪ είδαν 136.000 τηλεθεατές, με ποσοστό 14,2%, και την εκπομπή της ΝΕΡΙΤ «Έξι με Δέκα» 75.000 θεατές, με ποσοστό 7,7%. Στις ενημερωτικές εκπομπές του Σαββατοκύριακου το Mega έχει την πρωτιά σε τηλεθεατές, όχι όμως και σε ποσοστό. Το «Mega Σαββατοκύριακο» κατέγραψε ποσοστό 22,7% με 260.000 τηλεθεατές, ενώ το «Καλημέρα με τον Γιώργο Αυτιά» στον ΣΚΑΪ είχε ποσοστό 24,9% και 257.000 θεατές. Η «Πρωινή Ενημέρωση» στον Alpha ήταν στην τρίτη θέση με 12% και 130.000 τηλεθεατές.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.