Loading…
Breaking News
recent

Εφημερίδες, τηλεόραση και ραδιόφωνο:Στο μεταίχμιο νέας εποχής..

Δεν είμαστε παντού τελευταίοι στην Ευρώπη, ελπίζοντας στην… ελεημοσύνη τους, όπως μας κατηγορούν μόνιμα ο κ. Σόιμπλε και οι κολλητοί του στην ΕΕ. Είμαστε πρώτοι στην αποδοκιμασία των ΜΜΕ (εφημερίδες, τηλεόραση και ραδιόφωνο). Στην έρευνα που έκανε τον Νοέμβριο το Ευρωβαρόμετρο καταγράφεται η έλλειψη εμπιστοσύνης των Ελλήνων στον Τύπο, στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο σε σχέση με τους πολίτες των άλλων χωρών της ΕΕ, ενώ εμπιστεύονται το διαδίκτυο περισσότερο απ’ ό,τι στις άλλες χώρες. Πιο συγκεκριμένα, το ποσοστό δυσπιστίας για την τηλεόραση είναι 79%, όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 45%! Στις εφημερίδες – περιοδικά (γραπτός Τύπος) η αποδοκιμασία φθάνει στο 67% έναντι 49% που είναι ο μέρος όρος στην ΕΕ. Στο ραδιόφωνο η δυσπιστία είναι πιο χαμηλά. Μετρήθηκε στο 59% έναντι 33% του ευρωπαϊκού μέσου όρου. Αντίθετα, το διαδίκτυο το εμπιστεύονται περισσότερο οι Έλληνες από τους άλλους Ευρωπαίους. Το ποσοστό είναι 46% έναντι 36% που είναι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος. Και κάτι ακόμη: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συγκεντρώνουν τη δυσπιστία των Ελλήνων σε ποσοστό <Β> 46% έναντι 54% του μ.ό. της ΕΕ.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.