Loading…
Breaking News
recent

Η Digea στέλνει μήνυμα στην κυβέρνηση!

Η πρώτη επίσημη τοποθέτηση των καναλαρχών στο διακηρυγμένο στόχο της κυβέρνησης να χορηγήσει τηλεοπτικές άδειες και να απαιτήσει από τους σταθμούς να πληρώνουν για την κατοχή των συχνοτήτων, έρχεται μέσω τηλεοπτικού …ρεπορτάζ!
Στον ΑΝΤ1 βγήκε το θέμα για τη Digea που “μας μετέφερε στην ψηφιακή εποχή”. Όπου Digea η κοινή εταιρεία των τηλεοπτικών εταιρειών πανελλαδικής εμβέλειας, Mega, Ant1, STAR, Alpha, ΣΚΑΙ και …Alter. Στη θέση και όχι ρεπορτάζ του καναλιού, δηλώνεται πως “μια αμιγώς ελληνική εταιρεία” με “ιδία κεφάλαια”, κατάφερε (!) μέσα σε 224 ημέρες να ολοκληρώσει την ψηφιακή μετάβαση της τηλεόρασης, παρέχοντας στο κράτος “τη δυνατότητα” να πουλήσει το ψηφιακό μέρισμα στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Και από αυτή την πώληση, να έχει “έσοδα” περίπου 400 εκατ. ευρώ! Εννοοείται πως στο εταιρικό ρεπορτάζ γίνονται χαρακτηρισμοί, όπως “τέλεια εικόνα” και δηλώνεται πως το σήμα της Digea καλύπτειθ το 96% του πληθυσμού. Προφανώς το εταιρικοό ρεπορτάζ αναμένεται να προβληθεί και στα κανάλια των άλλων μετόχων. Και επειδή η Digea έχει …απόλυτο δίκιο στη θέση της, ας δούμε ορισμένα δεδομένα της ψηφιακής μετάβασης που ανέλαβε να φέρει σε πέρας και τα …κατάφερε.
-Η ψηφιακή μετάβαση ξεκίνησε το 2009, έτος δημιουργίας και της Digea από την κυβέρνηση Καραμανλή (επί Ρουσόπουλου) με την εταιρεία των καναλαρχών να αναλαμβάνει προνομιακά, χωρίς κανένα διαγωνισμό ή άλλη μορφή, την “προσωρινή” ψηφιακή μετάβαση της TV.
-Συναποφασίστηκε η ψηφιακή μετάβαση σε 26 σημεία εκπομπής όλης της χώρας
-Μέσα σε 5 χρόνια (2009-2013) η εταιρεία κατάφερε να κάνει ψηφιακή εκπομπή στα 11 από τα 26 σημεία. Η Nova που αποφάσισε να κάνει το ίδιο για τη συνδρομητική της τηλεόραση, σε οκτώ μήνες έκανε ψηφιακά και τα 26 σημεία του δικτύου της. Το οποίο πέρυσε κατήργησε!
-Το 2012 εκδίδεται ο χάρτης ψηφιακών συχνοτήτων με πρόταση του καθηγητή που ανέλαβε να τον συντάξει να αποφασισθούν 250 κέντρα εκπομπής σε όλη τη χώρα. Το σχέδιο ήταν ακριβό για όσους θα αγόραζαν τις ψηφιακές συχνότητες. Έτσι με τη συμμετοχή στελέχους της ΕΕΤΤ, νυν αντιπρόεδρος Ν.Παπαουλάκης, στελέχους του υπ.Μεταφορών και στελέχους της Digea, σε μια εβδομάδα ξαναφτιάχνεται ο ψηφιακός χάρτης με 156 σημεία.
-Για να καλυφθεί πλήρως η γεωγραφία της χώρας απαιτούνται 2.000 αναμεταδότες για τους οποίους καμία απολύτως κρατική πρόβλεψη δεν υπήρξε!
-Τον Μάϊο του 2013 γίνεται διαβούλευση για την προκήρυξη του ψηφιακού φάσματος. ForthnetΙ( της Nova και Digital Union εκφράζουν σοβαρές αντιρρήσεις, με την πρώτη να δηλώνει πως αν γίνει τέτοιος διαγωνισμός που ευνοεί την εταιρεία που ήδη έχει αναλάβει την ψηφιακή προσωρινή μετάβαση, δεν θα μετάσχει.
-Τον Ιούνιο του 2013 ο Αντώνης Σαμαράς ανακοινώνει το λουκέτο στην ΕΡΤ η οποία διέθετε δίκτυο 1.020 και πλέον πομπών σε όλη τη χώρα!
-Τον Σεπτέμβριο του 2013 καρατομείται ο πρόεδρος της ΕΕΤΤ που είχε κάποιες αντιρρήσεις για το διαγωνισμό.
-Τον Νοέμβριο του 2013 η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ περνάει στη Βουλή την “προσωρινή νομιμοποίηση” της ψηφιακής μετάβασης, ξεπερνώντας το σκόπελο της παράνομης λειτουργίας των ιδιωτικών καναλιών. Τα οποία πλέον έχουν διπλή ιδιότητα. Είναι μέτοχοι της Digea και ταυτόχρονα πελάτες της!
-Τέλος Δεκεμβρίου του 2013 ανακοινώνεται από την ΕΕΤΤ ο “διαγωνισμός” για τις ψηφιακές συχνότητες με τιμή εκκίνησης 16,39 εκατ. ευρώ για πανελλαδικής εμβέλειας και 1,946 για περιφερειακής.
-Στις 7 Φεβρουαρίου 2014 η ΕΕΤΤ παραδίδει όλες τις ψηφιακές συχνότητες στο μοναδικό ενδιαφερόμενο, τη Digea με τιμή πώλησης την τιμή εκκίνησης! Η σχετική σύμβαση δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης στις 24 και στις 25 (διορθωμένη) Ιουνίου 2014. Δεν περιέχει το τίμημα, ούτε τις δόσεις…
-Τον Μάϊο του 2014 αρχίζει η επίσημη πια ψηφιακή μετάβαση για τα 156 σημεία της χώρας η οποία ολοκληρώνεται στις 6 Φεβρουαρίου 2015.
-Το κρατικό μόρφωμα της ΝΕΡΙΤ που δεν έχει πια δίκτυο εκπομπής πληρώνει στη Digea ένα εκατ. το χρόνο για να μεταφέρεται το σήμα των καναλιών της στα 156 σημεία.
-Σήμερα σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, καλύπτεται το 95% του πληθυσμού της χώρας.
-Τηλεόραση δεν έχουν καθόλου σε πολλές περιοχές της χώρας που σε ορισμένες περιφέρειες μπορεί να φθάνει και το 40% της γεωγραφίας τους!
-Το κόστος για να έχει τηλεόραση όλη η Ελλάδα θεωρητικά και όχι θεσμικά, μετακυλίεται στους δήμους και στους πολίτες.
- Η καθιέρωση “ανταποδοτικού τέλους” για την ιδιωτική ψηφιακή τηλεόραση σε ορισμένες περιοχές τη χώρας φαντάζει μονόδρομος.
-Και τελευταίο και πλέον εξοργιστικό. Η τελευταία υπουργική απόφαση του υπ. Μεταφορών επί Ν.Δ-ΠΑΣΟΚ επιτρέπει πάλι την αναλογική εκπομπή τηλεοπτικού σήματος! Η οποία όμως αν γίνει προκαλεί παρεμβολές στο ψηφιακό σήμα…
Το εταιρικό ρεπορτάζ της Digea μπορείτε να δείτε εδώ 
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.