Loading…
Breaking News
recent

Η Γιάννα θέλει να αγοράσει (και) τηλεοπτική συχνότητα!

Μετά από τις εφημερίδες και τα ραδιόφωνα που (λένε ότι) θα αποκτήσει...

Πολλά έχουν ακουστεί και άλλα τόσα έχουν γραφτεί για το ενδιαφέρον της Γιάννας Αγγελοπούλου και γενικά της οικογένειας να μπεί εκ νέου (μετά το αποτυχημένο εγχείρημα του «Ελεύθερου Τύπου») στο παιχνίδι των media. Ανάμεσά τους και το ότι ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος (γιος της Γιάννας και τουΘεόδωρου Αγγελόπουλου),  προσανατολίζεται στο «λανσάρισμα ημερήσιας εφημερίδας με "δυνατό" κυριακάτικο φύλλο, το οποίο θα είναι φίλα προσκείμενο στον ΣΥΡΙΖΑ».
Επίσης έχει ακουστεί ότι ο υιός Παναγιώτης φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων με ολιγομελή ομάδα γνωστών δημοσιογράφων για την απόκτηση συχνότητας και τη δημιουργία ραδιοφωνικού σταθμού.
H τελευταία πληροφορία που αφορά την «εμμονή» της οικογένειας Αγγελοπούλου να μπει ξανά στο χώρο των media, έχει να κάνει με το ότι η Γιάννα Αγγελοπούλου θα είναι η πρώτη που θα..
εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση τηλεοπτικής συχνότητας, όταν ξεκινήσει η διαδικασία αδειοδότησης που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση. Mάλιστα, σύμφωνα με το aixmi του πρώην στελέχους του Μega Χρ. Παναγιωτόπουλου, ήδη έχει καταστήσει κοινωνούς της απόφασής της κορυφαία στελέχη του ΣYΡΙΖΑ!
Το σχέδιο της κυβέρνησης, την εποπτεία του οποίου έχει ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς, προβλέπει δημόσιο διεθνή διαγωνισμό για τις συχνότητες. Οι νυν ιδιοκτήτες των σταθμών (Μπόμπολας, Ψυχάρης, Αλαφούζος, Βαρδινογιάννης, Βρυώνης κλπ) θα έχουν προτεραιότητα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα αποκλειστεί κανένας άλλος υποψήφιος αγοραστής.

ΥΓ Πολλοί από το δημοσιογραφικό σινάφι, «εύχονται» όλη αυτή η φημολογία να βγει αληθινή για να πέσει χρήμα στην αγορά των ΜΜΕ. Αυτό που υπολογίζουν όμως ότι η Γιάννα και γενικά η οικογένεια Αγγελοπούλου, θα είναι πολύ πιο συγκρατημένη/οι στην όποια επένδυσή τους στο χώρο των media, σε σχέση με την αποτυχημένη επένδυσή τους στον «Ελεύθερο Τύπο»
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.