Loading…
Breaking News
recent

Το ξεπούλημα της προσωπικότητας μέσω του trash

Ομολογώ ότι με αφήνει αδιάφορο αν η νέα διαφήμιση των Jumbo θα είναι με την Άντζελα, τη Στανίση, την Lady Gaga ή την Σοφία Βούλτεψη. Ούτως ή άλλως η εμπορική τρασαδούρα πουλάει, αυτό είναι το κόνσεπτ. Είναι όμως ολίγον προβληματικό να προτάσσεται η "λαϊκότητα" της "Lady" ως νομιμοποιητική οποιασδήποτε επιλογής της. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου τον μόνο αυθεντικό εκφραστή του λαϊκού, αλλά σε λαϊκές συνοικίες μεγαλώσαμε, άνθρωποι χωρίς πλούσια βιογραφικά εκπαίδευσης μας μεγάλωσαν, μεροκαματιάρηδες και απόφοιτοι του Δημοτικού συνέθεταν τα οικογενειακά μας τραπέζια.
Συγγνώμη, αλλά το "λαϊκό", πόσο μάλλον η αυθεντικότητά του, δεν περιγράφεται στις trash διαφημίσεις ή σε κάποιες πίστες όπου υμνείται ο νεοπλουτισμός. Όχι ότι δεν υπάρχει στις τάξεις των λαϊκών ανθρώπων, αλλά είναι προσβλητικό να δηλώνεται ως αυτό που τους χαρακτηρίζει. Η έπαρση, το ψώνιο, η τρασαδούρα και ο άτυπος διαγωνισμός της πιο ηλίθιας ατάκας.. που υπάρχει εδώ και χρόνια σ΄αυτή τη σόουμπιζ της πλάκας, δεν περιγράφουν το "λαϊκό". Το υποτιμούν, το περιγελούν, ουσιαστικά θέλουν να το αποδυναμώσουν. Είναι η ατυχής - αν και πολλές φορές επιτυχής- προσπάθεια να ταυτιστεί το λαϊκό με το ευτελές. Όχι, δεν βρίσκω καν αστεία τη διαφήμιση, αλλά αυτό είναι θέμα γούστου. Άλλωστε εγώ έχω λαϊκές καταβολές. Πού να καταλάβω την αξία και το πολιτισμικό βάρος του trash... Δ. Σούλτας (fb)
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Λίγο μετά τη ΔΕΘ αναμένεται να κυκλοφορήσει ξανά το «Έθνος» από την 24Media του Δημήτρη Μάρη. Διευθυντής θα είναι ο Μάνος Χωριανόπουλος, ενώ διευκρινίζεται πως δεν υπάρχει καμιά εμπλοκή του Φώτη Μπόμπολα. Ήδη, οι κωδικοί για τη χρήση των sites των εφημερίδων, τα εμπορικά σήματα των οποίων ανήκουν στον Ιβάν Σαββίδη («Έθνος», «Έθνος Κυριακής», «Ημερησία»), παραδόθηκαν στην 24Media, προκαλώντας την ενόχληση του πρώην αφεντικού του Πήγασου.
Από το Blogger.