Loading…
Breaking News
recent

ΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΤΑ MEDIA

Το ΣτΕ θα αποφασίσει αν οι καναλάρχες μέλη της ΕΙΤΗΣΕΕ έχουν το δικαίωμα να μην καταθέσουν πόθεν έσχες! Θα είχε ενδιαφέρον πράγματι να δώσει η ΕΙΤΗΣΕΕ με ένα non paper, από αυτά με τα οποία βομβάρδιζε τα ιδιόκτητα Μέσα της τιν καιρό των τηλεοπτικών αδειών, με τις αιτιάσεις για αυτό το αχαρακτήριστο αίτημα. Το οποίο εκτός από την εξαίρεση των ιδίων, ζητά και την εξαίρεση των μεγαλοστελεχών των καναλιών τους! Τόσα χρήματα δεν μπορούν πια να δικαιολογήσουν; Ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς πάντως πρόλαβε να στηλιτεύσει με σκληρή γλώσσα την κίνηση των καναλαρχών. Στη δήλωση του αναφέρει: «Οι ιδιοκτησίες των καναλιών ξεπέρασαν κάθε όριο λογικής. Ζητούν –με προσφυγή της ΕΙΤΗΣΕΕ στο ΣτΕ– να εξαιρεθούν οι ίδιοι και τα μεγαλοστελέχη των επιχειρήσεών τους από τον έλεγχο του πόθεν έσχες τους. Πρόκειται για μια ενέργεια πρόκληση απέναντι στον ελληνικό λαό.Πρόκληση ακόμα μεγαλύτερη από τη μη πληρωμή τέλους συχνοτήτων και του φόρου διαφήμισης.
Μεγαλύτερη και από τις σκανδαλώδεις αντισυνταγματικές παρατάσεις λειτουργίας που εξασφάλιζαν κάθε παραμονή πρωτοχρονιάς. Περιμένουμε να μας εξηγήσουν με ποια λογική θα υποχρεούται σε έλεγχο πόθεν έσχες ο κάθε ένας από τους δημοσιογράφους που εργάζονται στα κανάλια, αλλά θα εξαιρούνται οι κατά τεκμήριο βαθύπλουτοι επιχειρηματίες-καναλάρχες, καθώς και τα πλουσιοπάροχα αμειβόμενα μεγαλοστελέχη τους. Τι θέλουν να κρύψουν; Γιατί χρειάζονται αυτό το σκοτεινό πέπλο; Επίσης, περιμένουμε από την “Ηχώ των Καναλαρχών”, τη ΝΔ, να τοποθετηθεί άμεσα σχετικά με τη νέα απαίτηση των επιχειρηματιών-φίλων του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης».
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.