Loading…
Breaking News
recent

ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ: Υβριδρική ΕΡΤ από το 2018...

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η ΕΡΤ πρωτοπορεί για μία ακόμα φορά, αναπτύσσοντας υπηρεσίες υβριδικής τηλεόρασης. Η Γενική Διεύθυνση Νέων Μέσων της ΕΡΤ ενσωματώνει όλες τις καλές πρακτικές και τις υποδείξεις της EBU για ανάπτυξη υβριδικών υπηρεσιών, καθώς αυτές είναι πλέον ιδιαίτερα δημοφιλείς στο κοινό, ενώ -σε συνδυασμό με ποιοτικό περιεχόμενό και δομημένη στρατηγική που διαθέτουν οι δημόσιες ραδιοτηλεοράσεις- μπορούν να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία θέασης. Οι υβριδικές υπηρεσίες της ΕΡΤ ήδη έχουν εγκριθεί από την εταιρεία LG και είναι άμεσα διαθέσιμες από τις τηλεοπτικές συσκευές της. Η Sony θα τις ενεργοποιήσει μέσα στο 2018, ενώ η Samsung και η Panasonic είναι σε διαδικασία ελέγχου των υπηρεσιών, προκειμένου να τις εντάξουν στο μενού των συσκευών τους. Στόχος της ΕΡΤ είναι να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα της ραδιοτηλεοπτικής μετάδοσης και της ευρυζωνικότητας, με διαδραστικές υπηρεσίες μέσω πολλαπλών δικτύων διανομής.
Με αυτόν τον τρόπο: Δημιουργείται ενιαίο περιβάλλον, βασισμένο σε διαδικτυακές τεχνολογίες, που μπορεί να λειτουργήσει σε όλους τους τηλεοπτικούς δέκτες. Παρέχονται επιπλέον υπηρεσίες πάνω στη γραμμική τηλεόραση, καθώς ο τηλεθεατής δεν χρειάζεται να «μετακινηθεί» σε άλλη συσκευή, αλλά να παρακολουθήσει OTT (over-the-top) περιεχόμενο μέσα από την τηλεόραση. Προσφέρονται νέοι τρόποι διαφήμισης και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Δημιουργούνται νέες μέθοδοι μέτρησης τηλεθέασης και στατιστικών, με αξιοπιστία και ακρίβεια. Επιτρέπεται η δημιουργία -σε ελάχιστο χρόνο- απεριόριστων OTT θεματικών καναλιών, με βάση το bandwidth.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.