Loading…
Breaking News
recent

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

Σε διαφορετικούς ρυθμούς και ποσοστά τηλεθέασης κινείται η μέτρηση της Nielsen για τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Ο Alpha, που από τον περασμένο χειμώνα είχε πέσει στην τρίτη θέση, βρέθηκε κυρίαρχος της καλοκαιρινής τηλεθέασης και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο ΣΚΑΪ, ενώ ο ΑΝΤ1 έπεσε στην τρίτη θέση.
 Αυξημένα είναι τα ποσοστά των δύο κρατικών καναλιών, καθώς η κάλυψη των αθλητικών γεγονότων αποτελεί το δυνατό χαρτί της ΕΡΤ. 31/7 – 6/8 Σύνολο (ηλικία 15-44) 24 – 30/7 Σύνολο (ηλικία 15-44) ALPHA 16,5% (17,7) 13,4% (14,6) ΣΚΑΪ 13,5% (8,1) 13,6% (7,3) ΑΝΤ1 12,3% (13) 14,4% (15,7) STAR 9,8% (12,6) 11,3% (14,3) MEGA 7,3% (8,7) 7,7% (9,1) ΕΡΤ1 5,5% (2,7) 5% (2,2) ΕΡΤ2 4,8% (3,5) 3,3% (2,2) E-TV 3,3% (2,2) 5,3% (3) ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV 1,1% (1) 1,2% (1,1) Πηγή: Nielsen
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.