Loading…
Breaking News
recent

“Η νέα εποχή για το ΔΟΛ να είναι προς όφελος της κοινής γνώμης”

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Με την υπογραφή των συμβολαίων μεταβίβασης του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη (ΔΟΛ) ουσιαστικά ξεκινάει μια νέα εποχή για το ιστορικό συγκρότημα. Οι συνάδελφοι, το χρονικό διάστημα που το σκάφος κλυδωνίζονταν αλλά και κατά τη διάρκεια της ειδικής διαχείρισης, έπραξαν το καθήκον τους – με υψηλό αίσθημα ευθύνης και με μεγάλο προσωπικό κόστος-πετυχαίνοντας τη συνέχιση της λειτουργίας των Μέσων του Οργανισμού.
Τώρα περιμένουμε από τη νέα εργοδοσία του ΔΟΛ να αναγνωρίσει έμπρακτα τη μεγάλη συμβολή των εργαζομένων στη διάσωσή του. Να αντιμετωπίσει τις στρεβλώσεις και τα επιχειρηματικά λάθη που έφθασαν τον Οργανισμό σε αδιέξοδο και να εγγυηθεί την κανονικότητα στη λειτουργία των Μέσων.
Με κατοχυρωμένες θέσεις εργασίας σε ένα αξιοπρεπές περιβάλλον που θα σέβεται την ανεξαρτησία της γνώμης και το δικαίωμα του κοινού σε υπεύθυνη και έγκυρη ενημέρωση. Άλλωστε, η μακρόχρονη σχέση της κοινής γνώμης με τους δημοσιογράφους του Συγκροτήματος βασίστηκε στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και την έμπρακτη στήριξη. Αυτές είναι οι αξίες που δίνουν το κύρος και την ισχύ στο Δημοσιογραφικό Οργανισμό. Τα Διοικητικά Συμβούλια των Ενώσεων διαμαρτύρονται για την ταλαιπωρία που υφίστανται σήμερα οι συνάδελφοι περιμένοντας να υπογράψουν την απόλυσή τους. Είναι τουλάχιστον λυπηρό άνθρωποι που πρόσφεραν τόσα πολλά για δεκαετίες και ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες να αντιμετωπίζονται με αυτόν τον τρόπο. Παρόλα αυτά, ελπίζουμε ότι η νέα εποχή που σήμερα ξεκινάει, θα είναι ένα ταξίδι σε γαλήνιες θάλασσες προς όφελος των εργαζομένων αλλά και της κοινής γνώμης. ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΕΝΩΣΙΣ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΑΘΗΝΩΝ (ΕΣΗΕΑ) ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ (ΕΣΠΗΤ)
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.