Eγκλωβισμένοι σε ΜΜE που έχουν κλείσει...

Επιστολή προς την Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας Άννα Στρατινάκη απέστειλε σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, με την οποία επισημαίνει το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν δεκάδες δημοσιογράφοι που βρίσκονται εγκλωβισμένοι σε επιχειρήσεις MME που έχουν κλείσει, είτε είναι σε επίσχεση.. είτε δεν είναι. Το πλήρες κείμενο της επιστολής είναι το εξής: «Κυρία Γενικέ, Είμαστε βέβαιοι ότι είστε κοινωνός του προβλήματος που δημιουργήθηκε λόγω της αδυναμίας πολλών εργαζομένων, των οποίων οι συμβάσεις εργασίας ανεστάλησαν, να λάβουν την αποζημίωση ειδικού σκοπού, λόγω ενεργής σύμβασης εργασίας ή επίσχεσης σε αφερέγγυους εργοδότες, οι οποίοι είτε πτώχευσαν είτε δεν έχουν καμία επιχειρηματική δραστηριότητα. Όπως καταλαβαίνετε υφίσταται κενό μέριμνας για όσους εργαζόμενους βρίσκονται :
 α) φαίνονται στην ΕΡΓΑΝΗ ως εργαζόμενοι, με επίσχεση ή χωρίς, σε επιχειρήσεις κλειστές όταν ανεστάλη η σύμβασή τους από τον τωρινό τους εργοδότη λόγω του ότι η επιχείρηση του έχει κλείσει με εντολή δημόσιας Αρχής ή πλήττεται σημαντικά και β) εργαζομένων σε επίσχεση που έχουν απολυθεί από τον 2ο εργοδότη, καθώς δεν δικαιούνται την αποζημίωση ειδικού σκοπού των 800 ευρώ. Και αυτό επειδή λογίζονται από την Π.Ν.Π. και την Κ.Υ.Α. ως έχοντες περισσότερους από έναν εργοδότες. Σας τονίζουμε ότι για τους δημοσιογράφους το πρόβλημα που ανέκυψε είναι ακόμη πιο έντονο λόγω της κατάρρευσης, κυρίως από το 2012 και μετά, Μέσων Ενημέρωσης που απασχολούσαν πολλούς συναδέλφους, όπως η ΑΥΡΙΑΝΗ, οι ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΘΝΟΣ κλπ. Στα συγκεκριμένα Μέσα οι εργοδότες όχι μόνο άφησαν τους συναδέλφους μας απλήρωτους αλλά επιπλέον βρίσκονται σε καθεστώς ομηρίας καθώς δεν μπορούν ούτε να απολυθούν. Ζητάμε, λοιπόν, την άμεση παρέμβασή σας, ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα με τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο καθώς θα πρόκειται για αποκατάσταση μιας ξεκάθαρης αδικίας».

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.