ΠΑΣΥΜΗΤΕ: Στο ΣτΕ κρίνεται η προσφυγή για τα Βραχέα

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Tην Τρίτη 23 Απριλίου 2024 εκδικάζεται ενώπιον του ΣτΕ αίτηση ακυρώσεως του  ΠΑΣΥΜΗΤΕ και της ΠΕΜΕΝ ενάντια στην κατάργηση των Κέντρων Εκπομπής Βραχέων και Μεσαίων Κυμάτων από τη Διοίκηση της ΕΡΤ.

Με τις αυθαίρετες και παράνομες πράξεις της Διοίκησης της ΕΡΤ, καταργήθηκε η χρήση των Βραχέων και Μεσαίων κυμάτων από την ελληνική ραδιοφωνία.

Οι εκπομπές στα Βραχέα και στα Μεσαία αποτελούν σημαντική πηγή ενημέρωσης του απόδημου ελληνισμού, των Ελλήνων ναυτικών, των κατοίκων δυσπρόσιτων ορεινών και νησιωτικών περιοχών της χώρας, ενώ συνδέονται άμεσα με την επάρκεια των τηλεπικοινωνιών, ακόμη και με την ίδια την εθνική άμυνα και την πολιτική προστασία.

Η Διεθνής Ένωση Τηλεπικοινωνιών ( ITU ) καταδεικνύει την επιτακτική ανάγκη λειτουργίας των Βραχέων και Μεσαίων Κυμάτων, καθώς εκπέμπουν σε όλη την υδρόγειο και αποτελούν τον πιο αξιόπιστο τρόπο μετάδοσης πληροφοριών σε περιόδους ακραίων φαινομένων και φυσικών καταστροφών.

Παράλληλα η  Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεοράσεων ( EBU ) παροτρύνει  τα  μέλη της να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα υφιστάμενα κέντρα εκπομπής των Μεσαίων Κυμάτων ( MW ) και Βραχέων Κυμάτων  ( SW ) και να τα εκσυγχρονίσουν, αφού είναι αναγκαία για το κοινωνικό σύνολο ιδιαίτερα  σε συνθήκες κρίσης και σε περιόδους πολεμικών συγκρούσεων.

Η ανεύθυνη πολιτική της Διοίκησης της ΕΡΤ στερεί από τον ελληνικό λαό έναν σπάνιο δημόσιο πόρο, πλήττοντας τόσο το δικαίωμα πληροφόρησης των αποδήμων και των ναυτικών που βρίσκονται σε περιοχές χωρίς πρόσβαση στο ίντερνετ, όσο και το ίδιο το δημόσιο συμφέρον, ιδίως σε εποχές έντονης διακινδύνευσης. Πολιτικά κόμματα, συνδικαλιστικές οργανώσεις και φορείς αντέδρασαν έντονα και απαιτούν με κάθε τρόπο την ακύρωση των αποφάσεων, την επαναλειτουργία και την αναβάθμιση αυτών των υποδομών, προς όφελος της κοινωνίας.

Καλούμε το Συμβούλιο της Επικρατείας να ακυρώσει τις παράνομες και αντισυνταγματικές αποφάσεις της Διοίκησης της ΕΡΤ.

Καλούμε κάθε φορέα πολιτικό ή συνδικαλιστικό, τους εργαζόμενους, τους πολίτες να στηρίξουν τον αγώνα των Σωματείων και των συναδέλφων μας, για να ακυρωθούν οι παράνομες αποφάσεις της ΕΡΤ, για να μην κλείσουν οι δίαυλοι  επικοινωνίας προς τους ναυτεργάτες, τους αποδήμους και την κοινωνία.

ΟΛΟΙ  την  ΤΡΙΤΗ  23 ΑΠΡΙΛΗ στις 09:00

 στο  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ της ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ – Πανεπιστημίου 47 – 49

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.