Μείωση κόστους στα κανάλια και αποθεματικά στα ταμεία

πανέρχεται στην επικαιρότητα το θέμα του αγγελιοσήμου με διάταξη την οποία κατέθεσαν τα ασφαλιστικά Ταμεία ΕΤΑΠ - ΜΜΕ και ΕΔΟΕΑΠ στα Υπουργεία Εργασίας και Οικονομικών. Η διάταξη αφορά την ένταξη στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και τον ΕΔΟΕΑΠ όλων των εργαζομένων αλλά και των διοικητικών υπαλλήλων που εργάζονται σε διαδικτυακές ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, είτε αυτές ανήκουν σε «παραδοσιακά» ΜΜΕ (εφημερίδες, τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς) είτε είναι αμιγώς ιντερνετικές εφημερίδες. Σύμφωνα με πληροφορίες του Marketing Week, η κατανομή των εσόδων του αγγελιοσήμου θα γίνει με προεδρικό διάταγμα. Αν, όπως όλα δείχνουν, η διάταξη γίνει δεκτή και υπερψηφιστεί, θα προκαλέσει σοβαρές εξελίξεις στα διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης αλλά και αντιδράσεις, καθώς θα επιβαρύνει το κόστος της διαφήμισης στο διαδίκτυο.
@Μπορεί η μείωση του κόστους να αποτελεί πρώτο μέλημα για κάθε σταθμό,ωστόσο,οι υψηλές τηλεθεάσεις της περιόδου θα δημιουργήσουν ευνοικότερο κλίμα για τη διαφημιστική αγορά,εν όψει του 2013.Ποιες ζώνες αγχώνουν τους καναλάρχες των 3 μεγάλων καναλιών? ΜEGA:Η κυριαρχία του καναλιού δε φαίνεται να απειλείται-με τα μέχρι τώρα δεδομένα.Η ζώνη 22.00-23.00,και το 3ωρο 10.00-13.00 είναι οι 'πονοκέφαλοι' των ημερών για τον Πέτρο Μπούτο,ο οποίος δε σκέφτεται καν το ενδεχόμενο να πέσει το 'Πρωινό mou' κάτω από 30% ειδικά,σε αυτές τις συνθήκες ανταγωνισμού.Παρομοίως,το κανάλι χτυπά 40άρια στο 22.00-23.00,και θα είναι αποτυχία αν το MC δεν επικρατήσει στη ζώνη.Ωστόσο,ο Alpha μπαίνει πολύ δυνατά φέτος κάθε Τρίτη-Τετάρτη-Πέμπτη,ενώ και το Star χτυπά καλά ποσοστά στο 15-44...
@Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ προειδοποιεί την κυβέρνηση να μην διανοηθεί να εντάξει το ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και τον ΕΔΟΕΑΠ στον ΕΟΠΥΥ, εφαρμόζοντας μια ανερμάτιστη πολιτική με μοναδικό στόχο την ολοκληρωτική αφαίμαξη των αποθεματικών τους, προκειμένου να κλείσουν οι «τρύπες» στο ασφαλιστικό σύστημα, που έχουν προκαλέσει οι πολιτικές των μνημονίων. Η προσπάθεια κατάλυσης της αυτοδιαχείρισης των ασφαλιστικών μας φορέων εντάσσεται στην ευρύτερη επίθεση κατά των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των Ελλήνων εργαζομένων. Η «πρόταση» για ένταξη του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και του ΕΔΟΕΑΠ στον ΕΟΠΥΥ είναι συνέχεια της καταλήστευσης των αποθεματικών τους από την κυβέρνηση και την ΤτΕ με τη μορφή του «κουρέματος».
@Το κατάφερε κι αυτό η ΕΡΤ: τα κατορθώματα της κάνουν ήδη τον γύρο του κόσμου! Αναφερόμαστε φυσικά στη φαεινή ιδέα του διευθυντή τηλεόρασης Κώστα Σπυρόπουλου να βάλει το χεράκι του στην αριστουργηματική σειρά «Downton Abbey» αφαιρώντας τη σκηνή του γκέι φιλιού από την πρεμιέρα της Δευτέρας. Διαβάστε αυτούσιο κομμάτι που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα του Independent, που τα περιγράφει όλα αναλυτικότατα! Εύγε στη δημόσια τηλεόραση μας! Με το καλό και διεθνή καριέρα στο μοντάζ!
@Το Τρίτο Πρόγραμμα εγκαινιάζοντας ένα νέο κύκλο συνεργασίας με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών προχωρά από τον Οκτώβριο 2012 έως και τον Μάρτιο 2013 σε επιλεγμένες μεταδόσεις, από το νέο πρόγραμμα, των συναυλιών της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών.
@Το IAB Hellas με την ευκαιρία αυτή επιθυμεί να υπενθυμίσει τις πάγιες θέσεις του πάνω στις σοβαρές συνέπειες που θα είχε πιθανή τέτοια εξέλιξη στην ανακοπή της ανάπτυξης της ελληνικής αγοράς της ψηφιακής διαφήμισης, δημιουργώντας αντικίνητρο τόσο σε ελληνικές εταιρείες τόσο σε ελληνικές εταιρείες όσο αι σε ξένους διαφημιζόμενους, απέναντι σε ενα πρωτοφανές για το Δυτικό Κόσμο καθεστώς. Πιθανή επιβολή θα προσέκρουε σε σειρά αδυναμιών - λόγω της ιδιαίτερης φύσης του Μέσου - στον ακριβή ορισμό τόσο της διαφήμισης (και της κοστολόγησής της) αλλά και των ιστοσελίδων ενημερωτικού περιεχομένου. Τα σχετικά νομικά ζητήματα είναι δαιδαλώδη ενώ οι όποιες δημοσιευμένες (είτε εκουσίως είτε μέσω διαρροών) γνωμοδοτήσεις δυστυχώς είναι επιφανειακές, μονομερείς ενώ καταδεικνύουν άγνοια της φύσης και λειτουργίας του Διαδικτύου. Ίσως πλέον κρίσιμα, μια τέτοια κίνηση, όπως πολλάκις το IAB Hellas έχει τονίσει στο παρελθόν, θα ερχόταν σε αντίθεση με το Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Δίκαιο, καλλιεργώντας συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού σε δύο επίπεδα: πρώτον, οι έλληνες διαφημιζόμενοι θα είχαν κίνητρο να επιλέξουν ξένες ιστοσελίδες αντί των ελληνικών για την προβολή τους, ενώ δεύτερον, και ανάμεσα στις ελληνικές ιστοσελίδες, οι πελάτες θα είχαν κίνητρο να επιλέξουν αυτές που δεν προσφέρουν (και) ειδησεογραφία, πλήττοντας εξαντλητικά τα έσοδα όσων επενδύουν στην ανάπτυξη ποιοτικών υπηρεσιών αναλυτικής ενημέρωσης, και παραβαίνοντας τη συνταγματική αρχή της ισότητας.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Το παρασκήνιο της παραίτησης -Οι σκαφάτες διακοπές στην Πάτμο την ώρα του πύρινου ολέθρου «έφαγαν» τον υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ Παραιτήθηκε ο Νότης Μηταράκης από τη θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, όπως έγινε γνωστό από το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο κ. Μηταράκης υπέβαλε την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η οποία έγινε αποδεκτή. Πηγές του Μεγάρου Μαξίμου, αναφέρουν οτι υπήρξε ενόχληση καθώς ο μέχρι πρότινος υπουργός έκανε διακοπές στην Πάτμο και απουσίαζε από τα πύρινα μέτωπα που ήταν σε εξέλιξη σε πολλές περιοχές της χώρας. «Πυρά» για τις διακοπές του στην Πάτμο εξαπέλυσε και η Καθημερινή, αναφέροντας: «ο πρωθυπουργός μιλάει για πόλεμο και παρά τη δικαιολογημένη και μεγάλη κούραση, μένει στην Αθήνα λόγω των πυρκαγιών. Ο Βασίλης Κικίλιας το ίδιο, έχοντας αποκλείσει τις διακοπές για φέτος. Ούτε η “κήρυξη πολέμου” ούτε η πρωτοφανής κρίση που βιώνει η χώρα σταμάτησε τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη από το να εμφανιστεί χθες το πρωί σε μακρινό νησί για να ξεκινήσει τις διακοπές του, να επιβιβαστεί σε ένα σκάφος για μερικές ώρες και να επιστρέψει νωρίς το απόγευμα σαν να μην τρέχει τίποτα, με τους λουόμενους στην περιοχή να αναρωτιούνται αν έβλεπαν καλά…