...Αλήθεια ποιοι ευνοήθηκαν από το λουκέτο στο ALTER και πήραν το μεγαλύτερο μέρος της ήδη συρρικνωμένης διαφημιστικής πίτας; Κατά πόσο επηρεάζει η ενδεχόμενη κατάργηση των ΝΕΤ, ΕΤ1 και ΕΤ3 και η αντικατάστασή τους από ένα τηλεοπτικό σταθμό, το νέο ήδη θολό τηλεοπτικό τοπίο; Τις απορίες αυτές...
...αυτές λύσαμε εώς ένα σημείο διαβάζοντας σχετικό πίνακα και σχόλιο που διαβάσαμε και αναδημοσιεύουμε από το paron.gr/typologies:
Ακολουθεί ολόκληρο το δημοσίευμα:
Ακολουθεί ολόκληρο το δημοσίευμα:
Aν δει κανείς τον πίνακα θεαματικότητας, το συμπέρασμα είναι προφανές.
Τα “ιμάτια” του Alter, το ποσοστό του 10% το 2010 μοιράστηκαν στους υπόλοιπους τηλεοπτικούς σταθμούς, σε μια μικρότερη διαφημιστική πίτα, η οποία και διαρκώς συρρικνώνεται.
Καθαρά ανοδική πορεία είχε ο Σκάι σχεδόν διπλασιάζοντας τα ποσοστά του, μέσα στην τριετία 2010-12. Τι θα σημάνει η ενδεχόμενη κατάργηση των ΝΕΤ, ΕΤ1 και ΕΤ3 και την αντικατάστασή τους από 1 τηλεοπτικό σταθμό;
Το 15% του κοινού που βλέπει ΕΡΤ θα είναι το «έπαθλο», χωρίς να σημαίνει κατά ανάγκη τα 9 εκατ. ευρώ μικτά που συγκέντρωνε η ΕΡΤ από τη διαφήμιση θα πάνε σε ένα κανάλι.
Τα “ιμάτια” του Alter, το ποσοστό του 10% το 2010 μοιράστηκαν στους υπόλοιπους τηλεοπτικούς σταθμούς, σε μια μικρότερη διαφημιστική πίτα, η οποία και διαρκώς συρρικνώνεται.
Καθαρά ανοδική πορεία είχε ο Σκάι σχεδόν διπλασιάζοντας τα ποσοστά του, μέσα στην τριετία 2010-12. Τι θα σημάνει η ενδεχόμενη κατάργηση των ΝΕΤ, ΕΤ1 και ΕΤ3 και την αντικατάστασή τους από 1 τηλεοπτικό σταθμό;
Το 15% του κοινού που βλέπει ΕΡΤ θα είναι το «έπαθλο», χωρίς να σημαίνει κατά ανάγκη τα 9 εκατ. ευρώ μικτά που συγκέντρωνε η ΕΡΤ από τη διαφήμιση θα πάνε σε ένα κανάλι.
Πηγή: http://pressarismenos.blogspot.com/2013/08/alter-2010-2012.html#ixzz2dRAE0z6H