Loading…
Breaking News
recent

Που πήγε το κομμάτι της «διαφημιστικής πίτας» που άνηκε στο ALTER

...Αλήθεια ποιοι ευνοήθηκαν από το λουκέτο στο ALTER και πήραν το μεγαλύτερο μέρος της ήδη συρρικνωμένης διαφημιστικής πίτας; Κατά πόσο επηρεάζει η ενδεχόμενη κατάργηση των ΝΕΤ, ΕΤ1 και ΕΤ3 και η αντικατάστασή τους από ένα τηλεοπτικό σταθμό, το νέο ήδη θολό τηλεοπτικό τοπίο; Τις απορίες αυτές...
...αυτές λύσαμε εώς ένα σημείο διαβάζοντας σχετικό πίνακα και σχόλιο που διαβάσαμε και αναδημοσιεύουμε από το paron.gr/typologies: 

Ακολουθεί ολόκληρο το δημοσίευμα:
Aν δει κανείς τον πίνακα θεαματικότητας, το συμπέρασμα είναι προφανές.
Τα “ιμάτια” του Alter, το ποσοστό του 10% το 2010 μοιράστηκαν στους υπόλοιπους τηλεοπτικούς σταθμούς, σε μια μικρότερη διαφημιστική πίτα, η οποία και διαρκώς συρρικνώνεται.
Καθαρά ανοδική πορεία είχε ο Σκάι σχεδόν διπλασιάζοντας τα ποσοστά του, μέσα στην τριετία 2010-12. Τι θα σημάνει η ενδεχόμενη κατάργηση των ΝΕΤ, ΕΤ1 και ΕΤ3 και την αντικατάστασή τους από 1 τηλεοπτικό σταθμό;
Το 15% του κοινού που βλέπει ΕΡΤ θα είναι το «έπαθλο», χωρίς να σημαίνει κατά ανάγκη τα 9 εκατ. ευρώ μικτά που συγκέντρωνε η ΕΡΤ από τη διαφήμιση θα πάνε σε ένα κανάλι.


Πηγή: http://pressarismenos.blogspot.com/2013/08/alter-2010-2012.html#ixzz2dRAE0z6H
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.